Porsche Cup 2016-II | Grossbritannienrennen | 06-10-2016

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Gesloten
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

Porsche Cup 2016-II I Race 5 & 6
Grossbritannienrennen
06-10-2016


Locatie
Silverstone, Groot Britannië

Tijdschema
20.15 uur - Kwalificatie (10 minuten, private, 2 geklokte ronden)
20.25 uur - Warmup (5 minuten)
20.30 uur - Race 1 (13 ronden, formatieronde, staande start)
21.00 uur - Kwalificatie 2 (10 minuten, private, 2 geklokte ronden)
21.10 uur - Warmup
21.15 uur - Race 2 (13 ronden, formatieronde, staande start)

Weerbericht
Afbeelding

Links
Algemene Informatie Porsche Cup 2016-II
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

hmmm behoorlijk lastig in de regen eigenlijk niet te doen
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

Klopt, het weerbericht is daarom aangepast.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

aaaah was juist een leuke uitdaging. :(
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Klopt maar ik denk een goeie beslissing.
Niek Jacobs
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 sep 2014, 16:57

Goed dat ik nog even kijk inderdaad anders had ik alleen in de regen geoefend. Regen was uitdagend maar goed te doen volgens mij.
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Jemig wat een reclame voor SRVN dit. Twee hele leuke/mooie races gezien op de stream. Het commentaar van Robin en Bram maakte het geheel echt af :thumbs_happy:

Mijn avond als bestuurder in dit gezelschap was ook zeer leuk ondanks de vervelende momenten. Race 1 liet een geslaagde inhaalactie zich opvolgen door een domme persoonlijke fout. Spin en opnieuw beginnen. Het gevecht was top met Ger Peeters die tijdens die inhaalactie voldoende ruimte liet :thumbs_up:

Race 2 werd ik aangetikt toen ik wederom met Ger in gevecht was door volgens mij Jeroen. Hierdoor tikte ik Ger aan en vlogen we beide even door de lucht volgens de rfactor herhaling. Mijn excuses aan Ger echter kon er echt niks aan doen omdat ik passagier was van mijn eigen auto.

Op naar de volgende...
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Was inderdaad lekkere race een. Kai lang achter me weten te houden en hopend op een foutje van Robbie voor me. Ik was degene met een foutje, had net wat te veel spin achter en slechtere exit waarbij Kai er netjes naast kon komen, probeerde nog binnenkant te verdedigen maar had te weinig grip. Was mooie inhaalactie :thumbs_up: na een leuk gevecht. Jammer dat de commentators hem al lovend vervolgens het gras in wisten jynxen :P.

race twee een betere q gehad dus iets verder naar voren begonnen. was deze keer de klos bij kontakt en hele veld voorbijgelaten, kan gebeuren kon Kai idd weinig aan willen. gestuiter zag er inderdaad hilarisch uit in de replay. In game rolde ik gewoon 720 graden rond, maar de porches zijn stevig, merkte met rijden eigenlijk weinig van schade. Achteraan in veld nog een tijd lekker met Berry om plek gevochten , dus toch ook nog wat door-to-door actie gezien.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Dat was ik inderdaad Kai.
Mijn exit snelheid in Stowe was iets hoger waardoor ik voor Vale al naast je kon zitten.
Alleen bij het aan remmen van Vale brak mijn auto uit en tikte ik Kai aan die vervolgens als een bowlingbal op Ger afging.
Excuses hiervoor.
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Ik snap het Jeroen. Ik had hetzelfde bij Ger en zat daar dus half naast waardoor er minder ruimte voor jou was. Ik vind het niet erg wel jammer maar zie het meer als race incident, no hard feelings dus. Het leverde zelfs grappige beelden op in de stream.

@Ger dank je maar nogmaals dit was alleen maar mogelijk met iemand die goed kijkt en aanvoelt dus ook credits naar jou.
Niek Jacobs
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 sep 2014, 16:57

Superleuke race avond gehad met mooie en faire gevechten met Arjan. Moest wel allemaal kwalificatie rondjes rijden om het tempo aan te kunnen. Hopelijk hebben we meer van dit soort races.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Geweldig resultaat voor het team met twee keer drie auto's in de top 5, maar waren twee relatief saaie races voor mij. Samen met Kevin dezelfde pace gereden die redelijk sterk was maar helaas net niet genoeg voor de top.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Dit was fanatisch om te zien. Dit is waar je het uiteindelijk voor doet. Zo'n mooie races verslaan voor een publiek dat wellicht groter wordt vanaf volgende race :)
Gesloten

Terug naar “SRVN Porsche Cup 2016-II”