stond linkje met open beta pre order whatever ergens in topic waar kan ik inschrijven? nog even goed nalezen maar

http://www.virtualr.net/rfactor-2-open- ... ng-in-2011Tiemen Bos schreef:Hahaha, dus zelfs van de open beta weten ze nog niet of dat dit jaar (welke nog 40 dagen duurt!) plaats gaat vinden.
Ger Heuts schreef:"Morgen gratis bier", hangt ook al 20 jaar in het café aan de muur......
+1Wilco Smit schreef:Who needs rFactor2 als je Race07 kan rijden voor 15 Pleurie incl dan WTCC2010!
+ nog 1Rutger Mahu schreef:+1Wilco Smit schreef:Who needs rFactor2 als je Race07 kan rijden voor 15 Pleurie incl dan WTCC2010!
+1 = 3René van Noort schreef:+ nog 1Rutger Mahu schreef:+1Wilco Smit schreef:Who needs rFactor2 als je Race07 kan rijden voor 15 Pleurie incl dan WTCC2010!
Lol, gaat er nu even om, vindt ik, dat, omdat ik aleen maar rfactor gewend ben, Race07 er erg goed uit ziet, zeer erg zelfs.Giel de Haan schreef:-1 = 2.
Neemt niet weg dat ik RACE07 wel erg leuk vind. Denk (lees hoop) dat rfactor2 RACE07 weg blaast.
Hmm wie had nou ook al weer een zeer betrouwbare bron ? Die zg. zeer betrouwbare bron heeft nog maar een paar dagen om het predikaat "zeer betrouwbaar" waar te makenWilco Smit schreef:Lol, gaat er nu even om, vindt ik, dat, omdat ik aleen maar rfactor gewend ben, Race07 er erg goed uit ziet, zeer erg zelfs.Giel de Haan schreef:-1 = 2.
Neemt niet weg dat ik RACE07 wel erg leuk vind. Denk (lees hoop) dat rfactor2 RACE07 weg blaast.
Kwa Wagen en Banen, zeker als ik kijkt naar Zandvoort.
En we even Prijs in ogenschouw nemen, en leeftijd.
Tuurlijkt kan je deze niet gaan vergelijken met rFactorOOIT, maar ging nu even tussen de twee ouwetjes.
Leuk ook dat het er ineens kan gaan regenen.
Ik wacht dus nog steeds met alle geduld, en dat is niet bijster veel meer