Ervaring Fanatec CSW+ BMW stuur?

Gebruikersavatar
Darilho da Conceição
Berichten: 157
Lid geworden op: 06 mei 2015, 23:02

Oke Wilfred, en deden ze elke keer moeilijk bij Fanatec, of was het opsturen en probleem opgelost, of steeds het zelfde onderdeel kapot?

Op dit moment twijfel ik zelf nog, toch Fanatec aanschaffen, of toch voor misschien iets betrouwbaardere Thrustmaster serie gaan.
Maar met jullie reacties ben ik allang blij.
Voorlopig ken ik even voorruit met een DFGT. Maar denk beetje alvast extra info inwinnen ken geen kwaad.
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

dus hij is nog niet op :D
Gebruikersavatar
Darilho da Conceição
Berichten: 157
Lid geworden op: 06 mei 2015, 23:02

Anton Rebel schreef:dus hij is nog niet op :D
nog niet, maar scheelt niet veel Anton
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

De jouwe is wel op, deze heb je tijdelijk gejat (lees geleend)
Gebruikersavatar
Darilho da Conceição
Berichten: 157
Lid geworden op: 06 mei 2015, 23:02

Albert van Mourik schreef:De jouwe is wel op, deze heb je tijdelijk gejat (lees geleend)
ja dat is wel een beetje waar :D
Wilfred Rentzenbrink
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 mei 2015, 16:27
Racestuur: Fanatec CSW v2

Darilho Chin A Foeng schreef:Oke Wilfred, en deden ze elke keer moeilijk bij Fanatec, of was het opsturen en probleem opgelost, of steeds het zelfde onderdeel kapot?
altijd netjes opgelost. Daar is geen twijfel over. Maar als je er voer denkt de mensen van support als facebook vrienden toe te voegen omdat je ze zo vaak spreekt :D
Gebruikersavatar
Darilho da Conceição
Berichten: 157
Lid geworden op: 06 mei 2015, 23:02

Wilfred Rentzenbrink schreef:
Darilho Chin A Foeng schreef:Oke Wilfred, en deden ze elke keer moeilijk bij Fanatec, of was het opsturen en probleem opgelost, of steeds het zelfde onderdeel kapot?
altijd netjes opgelost. Daar is geen twijfel over. Maar als je er voer denkt de mensen van support als facebook vrienden toe te voegen omdat je ze zo vaak spreekt :D
Jejeje! misschien dat je wel korting zou krijgen dan... van diezelfde Facebookvrienden
Gebruikersavatar
Darilho da Conceição
Berichten: 157
Lid geworden op: 06 mei 2015, 23:02

Heb besloten om voor een Thrustmaster T300 + Ferrari 599XX stuurtje te gaan.
De prijs waar ik op uitkwam als ik wat Fanatec spullen zou aanschaffen werd wel abnormaal hoog.
Wat gewoon niet meer leuk is, en ik zou toch geen 5-10 seconden ópeens winnen op de baan.

toch bedankt voor jullie feedback
Niels Tieman

En wat ga je nu betalen? :-)
Gebruikersavatar
Darilho da Conceição
Berichten: 157
Lid geworden op: 06 mei 2015, 23:02

Niels Tieman schreef:En wat ga je nu betalen? :-)
Nog net geen 500 alles bij mekaar. Hou ik nog een mooi bedrag over voor andere dingen, die wat belangrijker zijn dan simracen
Wilfred Rentzenbrink
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 mei 2015, 16:27
Racestuur: Fanatec CSW v2

Darilho Chin A Foeng schreef: voor andere dingen, die wat belangrijker zijn dan simracen
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vraag en antwoord”