Robin Verdegaal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robin Verdegaal
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 jul 2015, 13:09
Racestuur: Logitech G27

Hoi, ik ben Robin.
Afbeelding
Yup, alweer een. Zal voor mij ook even wennen zijn, op Simracing.NL ben ik DE Robin (nietwaar, Robin?) maar dat zit er hier niet in. In 2001 was ik als organisator van het NLGPLK een van de oprichters van de Dutch Simracing Zone, dat later Simracing.NL werd. Al die tijd draait die site op vrijwilligers, soms zijn dat er veel, soms zijn dat er weinig.

Dat laatste is nu aan de hand, en omdat ik niet genoeg tijd heb om zelf de organisatie weer op te pakken (veel werk!) maar toch wil kunnen racen was ik al een tijdje op zoek naar een alternatief. De livestreams tijdens de race trokken me over de streep bij SRVN. Heel tof, volgens mij is simracen een prima kijksport!

Naam: Robin Verdegaal
Geboortedatum: 25-04-1969
Woonplaats: Amsterdam
Spellen: Grand Prix Legends, NR2003, Redline GTP, rFactor, rFactor2 (en de rest)
Stuurwiel: Logitech G27
Ervaring: In een paar plaatjes:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Grand Prix Legends
In 2000 gaf een vriend me GPL kado. Dat heeft een jaar lang sporadisch gedraaid, tot ik erachter kwam dat je ook online kon racen. Dat veranderde alles. Ik ben nooit echt snel geweest in GPL, hoewel ik toch ooit de titel van het Dutch.GPL.GP 50 heb behaald. In een BRM. Mijn eerste titel.

Nascar Racing 2003 Season
Met de komst van de eerste GT mod in Nascar Racing 2003 kon ik opeens meerijden voor de winst. Mijn tweede titel was in de internationale LGNDS TPTCC cup.

Simracing For Holland
Afbeelding
In 2004 vormde ik samen met Marcel Offermans, Andras Kiraly, Aalt Bisschof Tulleken en Marcel Wiegers een team om mee te doen aan mijn allereerste online 24 uurs race. Die race werden we tweede, inmiddels bestaan we tien jaar: Simracing For Holland.

rFactor
In rFactor moest ik weer iets harder werken om voorin mee te rijden. Toch kon ik bij onze VRL zuiderburen nog drie titels wegslepen. Met enige moeite en wat geluk werd ik in een Spyker(!) kampioen van het NL.GTR.11. Vanaf dat moment gaat alles eigenlijk alleen maar bergafwaarts ;)

In rFactor2 ben ik weer iets langzamer dan oude rivalen, maar wat geeft dat zolang ik er plezier in heb? Ervaring genoeg, ik moet alleen nog uitvinden wat ik in de nieuwe sims weer moet AFleren. Ik hoop daar bij SRVN achter te komen. Tot op de baan!
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Hallo Robin.
Weer iemand met veel ervaring.
Welkom en veel plezier hier bij SRVN.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Welkom! Veel plezier hier!
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Klinkt veelbelovend, al had je natuurlijk al reputatie overgehouden aan al die endurance leagues waar ik je gezien heb.

Welkom en veel plezier! ;)
Gebruikersavatar
Robin Verdegaal
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 jul 2015, 13:09
Racestuur: Logitech G27

Bedankt!

Ja de EnduranceSeries Porsche 997. Daarmee kon ik lezen en schrijven. Dat heb ik nog niet teruggevonden in rF2, jij wel?
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Robin Verdegaal schreef:Bedankt!

Ja de EnduranceSeries Porsche 997. Daarmee kon ik lezen en schrijven. Dat heb ik nog niet teruggevonden in rF2, jij wel?
Helaas niet, al denk ik dat wat er met die auto's mogelijk was, aan driften en glijden zonder noemenswaardige slijtage, niet past binnen rFactor 2. We zullen het zien als EnduRacers hun pakket overpoort. ;)
Gebruikersavatar
Richard Blokker
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 jul 2015, 11:53
Racestuur: AccuForce V2
Locatie: Heemskerk
Contact:

Welkom V(ergedaald)!

:loser1: :driving: :thumbs_up: :kiss_s:

Idd, Enduracers is gelukkig vollop bezig voor rf2 :)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

wow da's niet misselijk, maar hoe meer zielen meer vreugde :)
veel plezier hier en tot op de baan.

Grt van Ger 2 (want er was al een echte Ger, gaat noch wat worden zo met de voornaamsgenoten)
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Welkom!
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Welkom!
Gebruikersavatar
Rudy van Buren
Berichten: 512
Lid geworden op: 18 jul 2013, 14:11
Racestuur: G27
Locatie: Lelystad

Welkom Robin!

Hopelijk is de komende Flat-6 mod van enduracers iets voor je!
Gebruikersavatar
Robin Verdegaal
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 jul 2015, 13:09
Racestuur: Logitech G27

Ik vermoed dat ik ook nog eens een keer goed moet gaan kijken naar mijn FFB instellingen in rF2. Ik mis het licht worden van het stuurtje als de achterkant om dreigt te gaan, en als ik Dennis zijn stuurtje zo hoor over 'curb-activated' teamspeak dan heb ik in ieder geval andere settings dan hij :)
Gebruikersavatar
Jos Friemann
Berichten: 571
Lid geworden op: 17 feb 2012, 01:30
Racestuur: T500RS + Ferrari F1 Add-On
Locatie: Nieuw-Vennep

in de profiler de centreerveer aanzetten maar op 0%
Meestal staat deze uit of staat deze aan op 100% en mis je dat gevoel

welkom btw ;)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Welkom Robin! Je bent nu de vierde Robin denk ik hier? :)
Gebruikersavatar
Tom Schenkels
Berichten: 417
Lid geworden op: 30 dec 2014, 14:05
Racestuur: Thrustmaster TX Wheel
Locatie: Puttershoek

Kunnen we ze niet een soort hoofddeksel geven om ze uit elkaar te houden? De Robin hoed.


Welkom!
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Tom Schenkels schreef:Kunnen we ze niet een soort hoofddeksel geven om ze uit elkaar te houden? De Robin hoed.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom :)
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”