Trainen voorafgaand aan races

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Jeroen Huisers schreef:Aanmelden bij een commisie is 1. Er daadwerkelijk tijd voor hebben is 2.
Een mening ergens over hebben moet altijd kunnen.
Absoluut waar, en als je geen tijd voor een commissie maar er wel in wil zitten om jezelf belangrijk te voelen, lijkt dat me ook niet best.

Ben je tussen het sarcasme door nu ongegeneerd aan het solliciteren Anton? :p

Edit: anders zit je lekker te klooien op dat telefoonschermpje...
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Bij deze neem ik even een moment om alle, aan dit topic deelnemende, leden eraan te herinneren dat ze zich op een forum bevinden. Op een forum wordt gecommuniceerd met geschreven tekst, dat wil zeggen: in afwezigheid van lichaamstaal en stemgeluid. De teksten die hier te lezen zijn, kunnen zodoende op veel verschillende manieren geïnterpreteerd worden. De manier waarop de één de tekst leest, weerspiegelt niet per definitie de intenties van de schrijver.

Laten we het vooral lekker over de inhoud hebben en het niet op de man spelen.

Mocht je dit lezen en denken: "Ja, maar hij..." Bedenk dan even hoe dit op de kleuterschool gaat en vraag jezelf af of je echt op dat niveau wil communiceren.

Excuses voor mijn onderbreking. Hier is een lollie:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Ik denk dat ik voor maandagavond 2 uur extra moet gaan vrijmaken want dit kan lang gaan duren als ik de discussie zo zie.

Prima dat jullie de discussie hebben, discussiëren is altijd goed. Heb alleen weinig met dit onderwerp.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Willen degene die vroeg naar bed moeten op maandag, zich bij de leiding melden.....

En Yourie, die lolly mag je meenemen naar de eerstvolgende meet
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

Mooie woorden Yoeri.!! :D
Soms moet er flink geschud worden voor dat de inhoud er uit komt. :idea:

En Bram, 2 uur extra ? prima. als de neuzen dan allemaal weer de zelfde kant op staan, :thumbs_up: dat zou mooi zijn.
geen gezeur meer, maar alles helder, voor iedereen!! Prachtig zou dat zijn. ik kijk uit naar maandag. :bierglas:
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”