Zoals sommigen van jullie weten ben ik aan de track Zolder voor rFactor 2 aan het werken. Omdat ik al best al wat leuke reacties heb gehad leek het me wel leuk om hier een topic neer te zetten waar de voortgang een beetje te volgen is. Op het ISI forum is er ook een topic als je dat wil volgen, maar misschien is het hier leuk om wat meer plaatjes van achter de schermen te posten

De baan is inmiddels functioneel bijna SRVN waardig, dat wil zeggen dat alle lampen weer werken en de pitlane limieten nu goed staan afgesteld. Rest alleen nog marshals.. Die hebben enkel wel een plekje nodig, en dan om te beginnen met de starter, onze virtuele Charlie Whiting zal ik maar zeggen... Iig, die moet toch iets hebben om op te staan dus ben ik begonnen aan opzetten van de pitmuur. Sommigen hebben de letterlijk flitsende 'placeholder' al als een doorn in het oog ervaren, dus dit wordt de uiteindelijke versie. Hoe ziet zoiets er dan achter de schermen uit?

Het perspectief in mijn 3d modelling programma is gelijk getrokken met de foto op de achtergrond, en ben ik met simpele blokken aan het overtrekken om alle maten te gaan bepalen. DIt is gelijk een mooi hulpje om al een idee te krijgen van hoe alles in elkaar zit, en een goede check om te zien hoe de verhoudingen liggen.
Meer later