Gisteravond is er vergaderd door de organisatie, waarbij de input uit de openbare TeamSpeak meeting van twee weken geleden werd gebruikt voor de invulling voor het komende seizoen.
Teamkampioenschap
Per komend seizoen zullen we geen teamkampioenschap meer organiseren, omdat we hier toch al vrij weinig mee deden. Dit houdt echter niet in dat er geen teams gemaakt kunnen worden. Je kunt nu teams vormen met een maximum van vier rijders. Alle rijders binnen het team moeten wel dezelfde auto/motorconfiguratie hebben. Elke auto mag een eigen livery hebben, maar hoeft niet. Zorg er wel voor dat de auto's van elkaar te onderscheiden zijn. Dit is handig voor de livestream.
Renault Clio Cup
- Per komend seizoen zal de top vijftien omgedraaid worden voor de sprintrace
- Voor die sprintrace zullen wel minder punten verdeeld worden. Dit doen we door vijf punten minder te geven per plek, tot positie tien.
- Traction control wordt uitgeschakeld
DTM
- Om diversiteit aan te brengen in de kalender zullen we ofwel een race per avond rijden, ofwel twee 50/50 races. Waarbij er dubbele punten uitgedeeld worden in de 100% races. Bij een 50%/50% wedstrijd zullen er 2 kwalificaties plaatsvinden voorafgaand aan de races.
- Bandenslijtage: 2x
- Brandstofverbruik: 2x (zo willen we een pitstop forceren)
- DRS wordt uitgeschakeld
IndyCar
Bij de openbare TeamSpeakmeeting was vrijwel iedereen unaniem voorstander van de nieuwe Indycarmod. Deze zal de Formule 1 gaan vervangen.
- Racelengte: 200km (road) en 250km (oval).
- Bandenreglement: beide compounds gebruiken (alleen op road courses).
- Start: alles rollend. SC op ovals. evt. ook op road (dit gaat nog getest worden).
- Kwalificatie. 10 minuten open (road) en 10 minuten private vier rondes (oval).
GT
We gaan testen met de URD endurancemod, aangezien Assetto Corsa er op dit moment nog niet klaar voor is (helaas). We kunnen hier dan het modbudget inzetten. Mocht de mod bevallen, dan beginnen wen met een seizoen van vier races, 1x per maand. Deze duurt 2 uur en heeft een verplichte rijderswissel. Dit is dus een echt teamkampioenschap! Woensdag kwalificeren (1 uur, vrij rijden voor iedereen), donderdag de race. Er komt dan ook één DonderdagAvondSessie per maand, waarin we losse evenementen of testavonden kunnen organiseren.
Algemene Ledenvergadering
20 september is eerste keus, save the date!
Update vanuit de Organisatie [juli 2014]
Terug naar “Update vanuit het bestuur”
Ga naar
- Welkom
- ↳ Welkom bij SRVN!
- ↳ Stel je even voor!
- ↳ Reglementen
- Nieuws
- ↳ SRVN nieuws
- ↳ Update vanuit het bestuur
- ↳ Simrace nieuws
- ↳ Auto- en motorsport nieuws
- Kampioenschappen
- ↳ SRVN NK FPro 2022-II
- ↳ SRVN NK GT3 2022-II
- ↳ SRVN NK DTCR 2022-II
- ↳ SRVN NK Enduro 2022-II
- ↳ Van de Racecommissie
- ↳ Mods & Skins 2022
- Evenementen
- ↳ Simrace evenementen
- ↳ Raceschool & Clinics
- Vraag en antwoord
- ↳ rFactor 2
- ↳ Assetto Corsa
- ↳ Race 07
- ↳ SRVN
- ↳ SRVN IndyCar Kampioenschap 2016-1
- ↳ SRVN Skip Barber Kampioenschap 2016-1
- ↳ SRVN Porsche Cup 2016-II
- ↳ SRVN GT Kampioenschap 2016-II
- ↳ SRVN DTCC 2016-II
- ↳ SRVN F2000 2017-I
- ↳ SRVN GT Kampioenschap 2017-I
- ↳ SRVN DTCC 2017-I
- ↳ SRVN Porsche Cup 2017-I
- ↳ SRVN F2000 2017-II
- ↳ SRVN GT 2017-II
- ↳ SRVN NK Clio 2017-II
- ↳ SRVN Radical 2017-II
- ↳ SRVN Clubraces 2017
- ↳ SRVN Radical 2018-I
- ↳ SRVN F2000 2018-1
- ↳ SRVN Clio 2018-I
- ↳ SRVN NK GT3 2018-I
- ↳ SRVN F2000 2018-II
- ↳ SRVN LMP3 2018-II
- ↳ SRVN NK GT3 2018-II
- ↳ SRVN DTCC 2018-II
- ↳ SRVN Spotterguides
- ↳ SRVN Polls 2018-2
- ↳ Mods & Skins
- ↳ SRVN DTCC 2019-I
- ↳ SRVN LMP3 2019-I
- ↳ SRVN F2000 2019-I
- ↳ SRVN Endurance 2018/2019
- ↳ SRVN NK GT 2019
- ↳ SRVN DTCC 2019-II
- ↳ SRVN F3 2019-II
- ↳ SRVN F4 2019-II
- ↳ SRVN DTCC 2020-I
- ↳ SRVN GT 2020-I
- ↳ SRVN F4 2020-I
- ↳ SRVN F3 2020-I
- ↳ SRVN ZomerCup 2020
- ↳ SRVN DTCC 2020-II
- ↳ SRVN NK F4 2020-II
- ↳ SRVN GT 2020-II
- ↳ SRVN NK F3 2020-II
- ↳ Mods & Skins 2020
- ↳ SRVN Clubavond 2021
- ↳ SRVN Endurance 2021
- ↳ SRVN Alpine CUP 2021-II
- ↳ SRVN NK F2 2021-I
- ↳ SRVN 2021-I
- ↳ SRVN NK GT3 2021-I
- ↳ SRVN NK FormulaPro 2021-III
- ↳ SRVN NK GT3 2021-III
- ↳ SRVN 500
- ↳ SRVN NK FPro 2022-I
- ↳ SRVN NK GT3 2022-I
- ↳ SRVN NK DTCR 2022-I
- ↳ SRVN NK Enduro 2022-I