Gelooft dat ik nu het Heule Discuswerpen heb gelezen..........
Begrijpt het, Snapt het, van alle kanten......
Argument, dat de één voor de ander zijn MOD betaald gaat niet helemaal op, daar de één wél de DTM wil en de Toerwagens rijdt, daar de ander toch de Update wil voor de F1 en daarbuiten Clioot rijdt.
Als we kijke waar we mee begonnen om te betalen, en dat wij een Verlaging kregen door de komst van Sponsoren, zegt mij dat wij moeten proberen om meer Sponsoren zien te krijgen.
Niet afgelopen ALV maar degene daarvoor hebt ik al gevraagd dat men een Standaard Mail zou opstellen, zodat wij, leden, dit makkelijk in een Mail konden verwerken naar Potentiele Sponsoren, later nog eens aangegeven en zou nogmaals door gegeven worden, maar ik zient niets gebeuren....
Heel jammert, als je als Lid wil proberen om SRVN Groot op de kaart te zetten, zonder deze hulp kompt ik er niet, als ik er al zou komen.
Mss moeten we dit komend jaar vragen......Wie kan deze Verhogen dragen en wie niet....... Ik wil best voor een aantal mensen Extra betalen als zij het niet hebben, maar toch willen rijden, ik heb daar best een aantal Weken Zakgeld voor over!
Mooie Kerstgedachte hè!
Over wat JWE schreef, je koopt een Mod bij SRVN, en als je niet meer bij SRVN ingeschreven staat, dat je geen Updates meer mag ontvangen.
Zit wat in, maar laat het dan wel zo zijn dat als je de Korting voldoet je dus wel gerechtigd bent om dit te blijven ontvangen, anders zou je een Mod die je goedkoper hebt gehad opnieuw met volle pond moeten aanschaffen.
Als ik nog wat bedenk, komt dat nog wel