[R07] Games weg in Steam

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot Race 07 en de daarbij behorende aanvullingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

In het hoofdmenu van Steam zie ik wel nog alle ooit door mij gekochte spellen staan, maar ze zijn opeens allemaal grijs. Ik moet ze blijkbaar weer helemaal installeren (terwijl mijn map Steam bijna 10 GB groot is). Klik ik op een willekeurig spel, dan krijg ik de tekst (naam game)-bestanden voorbereiden voor installatie. Hier blijft het echter bij. De voortgangsbalk is helemaal vol, maar er gebeurt verder niets en de enige optie is annuleren indrukken. Heeft iemand een tip of moet ik Steam opnieuw installeren? Kan ik Steam los installeren, of moet ik dan ook weer alle spellen opnieuw installeren?
Gebruikersavatar
Jan Feenstra
Berichten: 142
Lid geworden op: 19 sep 2011, 21:07
Racestuur: Fanatec V2.5
Locatie: Exmorra

Hey Ger,ben je al wat verder gekomen?

Ik heb hetzelfde probleem.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Ja, verder van huis gekomen........
Uiteindelijk maar Steam verwijderd via een uninstallprogramma. Maar toen bleken ook alle games uit software in het configuaratiescherm verwijderd te zijn. Steam opnieuw geïnstalleerd en alle spellen stonden weer in het grijs. Bij het klikken op "installeren", gaat Steam nu eerst controleren op updates van games. Maar dat is een eindeloze lus, want drie uur later staat die kennisgeving er nog steeds. Je kunt wel op "annuleren" of het kruisje klikken, maar bij de volgende poging "installeren" begint Steam gewoon weer te zoeken naar updates. Ik zal eens zoeken op fora van Steam, maar als iemand hier het antwoord weet, dan graag.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

En nu ben ik weer thuis....
Vanmiddag na het werk nogmaals Steam opnieuw geïnstalleerd. Wederom stonden alle spellen in het grijs, maar nu ging hij wel door met de installatie. Waarom de spellen weg waren weet ik niet, maar het functioneert nu weer, zo te zien.
Plaats reactie

Terug naar “Race 07”