[R07] STCC 2-discussietopic (nu met STCC & WTCC10 discussie)

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot Race 07 en de daarbij behorende aanvullingen.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Ik vind het prima zoals het is, maar heb er ook geen moeite mee om voor een klein bedrag nog wat bij te kopen.
Laat het wel svp op tijd weten :)
Gebruikersavatar
Andre Jansen
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 jan 2012, 17:37
Racestuur: Trustmaster G500
Locatie: Veghel
Contact:

Ik vind alles goed de pakketten zijn al aanwezig, en ik vind hoe meer auto's hoe leuker, maar vind wel dat van alle auto's er maximaal 2 op de baan mogen zodat het ook echt zinvol is anders zie je alleen maar BMW rijden...

André
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Voor mij hoeft het niet zo nodig.De keuze met stcc2 lijkt me voldoende.
Wanneer houd je op met upgraden als er komend jaar zoveel nieuwe racesims uitkomen die ook geld kosten en voor race07 misschien hierdoor het laatste seizoen ingaat.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Het is maar 0,89 :whoaoh: gaan we toch nie moeilijk over doen nie
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Het kostenaspect is door de srvn-organisatie (Jos?) ook duidelijk aangegeven. Met een contributiehalvering (en voor het grootste deel van de leden zelfs een derde van het bedrag) vind ik een investering van 0,89 of 2,38 geen obstakel mogen zijn.

Wat is nu eigenlijk de vraag? Willen wij wel of geen uitbreidingen kopen voor 0,89 of max 2,38 om meer content toe te kunnen voegen aan het WTCC-/STCC-kampioenschap? Dan lijkt me het antwoord daarop Ja.

Wat is dan de vervolgstap? Met welke mod gaan we dan seizoen 3, of hoe het ook mag heten, rijden? Welke auto's mogen we daaruit kiezen? Wat is de beste raceavond voor dat kampioenschap, enz.? Kunnen we niet beter alle vragen in één keer stellen, anders zijn we misschien twee weken voor het nieuwe seizoen nog aan het discussiëren.
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Weer zo'n lekkere Mahu opmerking :eggstick: .
Het gaat niet direct om het geld maar ik heb een bloedhekel aan upgraden!!!
Zo moet je deze sim hebben met pakket a t/m z en zie je door het bomen het bos niet meer.
Moet je weer een keer een nieuwe installatie doen ben je er weer 2 uur mee zoet.
Ik heb en wil daar niet zo veel tijd in steken zeker als de stcc meer als voldoende keuze heeft.
Joost van der Stoep
Berichten: 359
Lid geworden op: 20 sep 2011, 08:32
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Balkbrug

Extra content en keuzes voor een prikkie? Lijkt mij prima. Het is dan inderdaad wel verstandig om ruim vantevoren de kogel door de kerk te jagen.
Gebruikersavatar
Peter Venema
Berichten: 253
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Nieuw Buinen

Ik zou ook graag toerwagen willen rijden.
Maar ik neem aan dat de rijders van afgelopen seizoen
voorrang krijgen.
Is er dan nog wel plaats voor nw rijders??
Of kan de max aantal rijders verhoogd worden?
En als ik de stcc moet aanschaffen is dat geen probleem.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Nee hoor Peter, het is gewoon 'wie het eerst komt'... :)
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

STCC
Afwisseling tussen RACE en rFactor 2 blijft lastig. Toch wordt er meerwaarde gezien in RACE vanwege de contact physics.
Strafgewicht staat ter discussie. De voorhoede klaagt over de lastige besturing van de auto’s met strafgewicht. Er wordt echter ook gezegd dat de races en kampioenschappen spannender zijn door strafgewicht.
Voor volgend seizoen stellen we een longlist samen waaruit leden kunnen kiezen of suggereren voor de kalender.
Graag had ik willen weten of er misschien al iets bekend is m.b.t. het strafgewicht voor de Cruze. Dit i.v.m. de autokeuze voor komend seizoen.

En ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de longlist voor het komende seizoen 8-)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Zijn we druk mee, maar de Finale Races had even prioriteit, en zodadelijk Kerst, dus ga er vanuit dat het in de komende week ergens wel duidelijk wordt.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

:thumbs_up:

:bierfles
Wouter Sonderwal
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 okt 2011, 22:16
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Hoofddorp
Contact:

STCC heb ik al, WTCC2010 lijkt me zowiezo een mooie uitbreiding van het bestaande assortiment.
Onafhankelijk van welke dag hier een kampioenschap mee gereden kan worden, zal ik deze toch zeker even gaan aanschaffen.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Arian Been

Jan Wim Ensing schreef:Witte rook uit de bestuurskamer ;)
Na deze witte rook, is er ook al een vuurtje gaande mbt de eventueel toebedeelde strafgewichten voor sommige auto's?
Dat zou het testen met de verschillende auto's nog specifieker kunnen om zo tot een goed beeld te komen. Ben benieuwd....
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Even een vraagje: Mochten er mensen zijn die de Mercedes (BMS) willen gaan rijden, hoe haalbaar is het dan om de volgende mod in de mod (modception) te verwerken? (Aangezien een echte Mercedes eigenlijk illegaal is en we toch wel van het illegale af wilden...)

http://www.simracingworld.com/files/dow ... -for-stcc/
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Op zich is het haalbaar, ik zag dat deze mod werkte. (Ik had er eerder één die het niet deed) Maar ik neem aan dat je hem laat zien omdat je hem graag wilt gebruiken. Ik heb er op zich niet zoveel tegen, want in feite los je voor Simbin het probleem op dat Mercedes-Benz geen licentie wilde geven. :P

Maar even overleggen met de rest van de Org. ;)
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Ik ben zeg maar heel erg Mercedes liefhebber en als ik dan de kans krijg om in zo'n mooie geweldige top auto te rijden, dan moet het natuurlijk wel echt een Mercedes zijn.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Mark in de kampbak :byebye:
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Altijd he!
Plaats reactie

Terug naar “Race 07”