[R07] Update RACE07 1-9-2012

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot Race 07 en de daarbij behorende aanvullingen.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Ik zal even groep 3 controleren.
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Ik kijk straks even of hij het gewoon doet, aangezien ik nog niets heb veranderd.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Giel de Haan schreef:Ik zal even groep 3 controleren.
Ger Heuts schreef:Ik rijd zelf niet mee vanavond, maar even voor de duidelijkheid:
Moet iedereen nu weer actie ondernemen? Er zijn volgens mij drie groepen:
1. De mensen die Steam nog niet opgestart hebben sinds dit hele gedoe.
2. De mensen die de instructie van Jan Wim gevolgd hebben.
3. De mensen die Steam compleet opnieuw geïnstallerrd hebben.

Weet iemand wie wel iets moet doen en wie niet?
Ik heb optie 2 gedaan, maar kan het pas vanavond testen.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Steam maakt een Install 2 aan. Het spel werkt gewoon en enkele expansions ook. Godzijdank zit STCC 2 daarbij. Omdat er een nieuwe install wordt aangemaakt is het makkelijk om in 'Mijn Documenten' de map CustomSkins te kopieëren naar de nieuwe installatie en dan snel online te kunnen rijden.

Wel raad ik iedereen aan om dan na vanavond de boel weer te verwijderen en opnieuw te installeren. Een tweede installatie kan namelijk problemen veroorzaken.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Ger Heuts schreef:Ik rijd zelf niet mee vanavond, maar even voor de duidelijkheid:
Moet iedereen nu weer actie ondernemen? Er zijn volgens mij drie groepen:
1. De mensen die Steam nog niet opgestart hebben sinds dit hele gedoe.
2. De mensen die de instructie van Jan Wim gevolgd hebben.
3. De mensen die Steam compleet opnieuw geïnstallerrd hebben.

Weet iemand wie wel iets moet doen en wie niet?
Ik heb gisteren avond(24:00) heel steam en alles wat er bij hoort uninstalled en daarna weer netjes alles geinstalleerd. Net startte hij zonder moeite op.
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Haiho.
Ik behoor tot Groep 1, niet opgestart en niets aan veranderd, en alles werkt nog, ben nu even op Brands Hatch.

Hou ik alleen nog het Buroblad issue om ongeveer 21.23u :evil: :|
Arian Been

Maar wat is nu wijsheid? Gaan we nu hopen dat iedereen nagenoeg geen hinder ondervind aan deze update, en de race vanavond door laten gaan met als gevolg dat er een grote kans bestaat dan er een aantal afwezig zullen zijn vanwege het niet optijd klaar zijn met de installatie?

Misschien spreek ik voor mijn beurt, maar om dit allemaal niet last minute te moeten uitzoeken zou ik graag de crew willen vragen om de race uit te stellen en de kalender 2 weken op te schuiven. Dat geeft iedereen ruimschoots de tijd om alles weer op zijn pc te krijgen.

Als ik naar mij zelf kijk kan ik ook vandaag pas rond 19:30 voor de computer gaan zitten. Terwijl ik afgelopen week de tijd heb genomen om juist goed voorbereid aan de eerste race te kunnen beginnen vanwege al die update perikelen.

Ik ben benieuwd wat er wordt besloten.
Gebruikersavatar
Andre Jansen
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 jan 2012, 17:37
Racestuur: Trustmaster G500
Locatie: Veghel
Contact:

Zelf ben ik net weer terug van een heerlijke vakantie, en daarna het forum even gecheckt? Neem aan dat iedereen dit doet die zich ingeschreven heeft voor aankomende donderdag en dus al vanaf dinsdag weet dat je race 07 even moet nakijken. Zelf dan ook meteen dinsdag de installatie aangepast en nu klaar voor de strijd. Vind dat als je vanavond eens achter je pc gaat zitten om op het laatste moment te kijken of alles werkt jezelf het onnodig moeilijk maakt...

Groetjes Andre
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Nee dit is de tweede keer Andre dat de hele boel er opnieuw opgezet moet worden, dus ook jij moet nog de boel weer opnieuw installeren verwacht ik.

Wel even goed het forum checken als je terug van vakantie komt he ;)
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Het gaat er juist om dat steam gisteren weer heeft besloten alles weer terug te draaien. Arian zijn voorstel wordt beken iig.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Andre Jansen schreef:Zelf ben ik net weer terug van een heerlijke vakantie, en daarna het forum even gecheckt? Neem aan dat iedereen dit doet die zich ingeschreven heeft voor aankomende donderdag en dus al vanaf dinsdag weet dat je race 07 even moet nakijken. Zelf dan ook meteen dinsdag de installatie aangepast en nu klaar voor de strijd. Vind dat als je vanavond eens achter je pc gaat zitten om op het laatste moment te kijken of alles werkt jezelf het onnodig moeilijk maakt...

Groetjes Andre
Rutger Mahu schreef:https://www.facebook.com/SimBinStudios/ ... 1202988302
http://forums.steampowered.com/forums/s ... stcount=14
RACE 07 was accidently converted to the new content system, which RACE 07 doesn't support since it's using GCF depot files. We just corrected that mistake and switched it back. I apologize for any inconvenience caused by this mistake.
betekend dit dat we nu weer opnieuw moeten installeren, nu men de map structuur weer heeft teruggedraaid ? Ik ben niet thuis dus kan het niet testen .

Ik heb dinsdag ook de update gedaan, alleen blijkt dat Steam vannacht de update heeft teruggedraaid. Ik heb van div. teamgenoten begrepen die de update hebben gedraaid zoals optie 2 nu weer een nieuwe update moeten uitvoeren.

Ik sluit me bij Arian aan, het is beter als we uitstellen omdat er ook mensen zijn die werken en gewoon niet op tijd de update kunnen draaien en voor 20.00H vananvond klaar zijn.


Ik vind het ronduit schandalig dat Steam op een racedag van SRVN een update doet.... Kan toch niet ! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Ook ik zegt, sla even over, hoewel ik er eens géén last van heb.
Maar door Steam heb ik wel een aantal uur vrij genomen om het zaakie voor elkaar te krijgen, nu blijkt, gelukkig voor mij, alles bij het oude te zijn.
Maar snap het voor de andere rijders, dat die het niet even 1,2,3 opnieuw erop hebben staan, en 2 maal in één week alles eraf en erop is ook niet fijn voor de Concentratie en Rust voor de Race.
Want wie haalt het wel, en wie niet...... :shock:
Gebruikersavatar
Andre Jansen
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 jan 2012, 17:37
Racestuur: Trustmaster G500
Locatie: Veghel
Contact:

Rutger Mahu schreef:
Andre Jansen schreef:Zelf ben ik net weer terug van een heerlijke vakantie, en daarna het forum even gecheckt? Neem aan dat iedereen dit doet die zich ingeschreven heeft voor aankomende donderdag en dus al vanaf dinsdag weet dat je race 07 even moet nakijken. Zelf dan ook meteen dinsdag de installatie aangepast en nu klaar voor de strijd. Vind dat als je vanavond eens achter je pc gaat zitten om op het laatste moment te kijken of alles werkt jezelf het onnodig moeilijk maakt...

Groetjes Andre
Rutger Mahu schreef:https://www.facebook.com/SimBinStudios/ ... 1202988302
http://forums.steampowered.com/forums/s ... stcount=14
RACE 07 was accidently converted to the new content system, which RACE 07 doesn't support since it's using GCF depot files. We just corrected that mistake and switched it back. I apologize for any inconvenience caused by this mistake.
\

betekend dit dat we nu weer opnieuw moeten installeren, nu men de map structuur weer heeft teruggedraaid ? Ik ben niet thuis dus kan het niet testen .

Ik heb dinsdag ook de update gedaan, alleen blijkt dat Steam vannacht de update heeft teruggedraaid. Ik heb van div. teamgenoten begrepen die de update hebben gedraaid zoals optie 2 nu weer een nieuwe update moeten uitvoeren.

Ik sluit me bij Arian aan, het is beter als we uitstellen omdat er ook mensen zijn die werken en gewoon niet op tijd de update kunnen draaien en voor 20.00H vananvond klaar zijn.


Ik vind het ronduit schandalig dat Steam op een racedag van SRVN een update doet.... Kan toch niet ! :mrgreen:
:evil:
Neem me woorden terug..... :oops: K steam kan weer overnieuw beginnen....

ga meteen weer aan de slag... ik hoor wel wat het word....
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Oke, ik ben om 17.00 thuis en dan kijk ik meteen of ik die update moet draaien.

Ik heb dus optie 2 gedaan ;)
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Net even getest en het spel werkt (vooralsnog :P ) skins van anderen zie ik ook

Optie 2 lijkt het dus te doen
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

kak ben ik bijna met optie drie klaar Rutger :)
Gebruikersavatar
Thomas Arends
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 apr 2012, 14:48
Racestuur: Simucube OSW

Ik heb nergens last van, ik heb steam zn ding laten doen en daarna (zie pic) mijn gehele folderinhoud van installatie 1 in installatie 2 gepropt et voila :)

Afbeelding
Arian Been

Zelfde bij mij als Thomas. Gewoon race07 gestart en steam gaf aan dat het werd bijgewerkt. Daarna starre het spel gewoon op. Tot vanavond!
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Alleen jammer dat ik ondertussen wel alles al van mn pc gemieterd heb...Achjah het zal nog wel lukken voor achten.
Gebruikersavatar
Andre Jansen
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 jan 2012, 17:37
Racestuur: Trustmaster G500
Locatie: Veghel
Contact:

We gaan weer proberen te instaleren, alleen lag upc er net ook nog uit dus het word lekker krap zo...

:-)
Plaats reactie

Terug naar “Race 07”