[R07] FAQ

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot Race 07 en de daarbij behorende aanvullingen.
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Geschreven door Ger Heuts

V. Hoe pas ik mijn ingame naam aan?
A. Ga naar 'Mijn Documenten/Simbin/Race07/Userdata'. Open de map met je profielnaam. Hernoem de .plr en het .gal-bestand. Zorg ervoor dat je de extensie, .plr & .gal, laat staan!

V: Mijn stuur trekt helemaal naar buiten. Naar binnen toe moet ik hem echt rechthouden. Hoe kan dat?
A: Waarschijnlijk heb je bij Options, control settings, advanced, force feedback de reverse effects op OFF gezet. Zet deze weer op ON en je probleem is verholpen.

V: Ik zie geen spiegel en wanneer ik bij Options, Visual settings, Vehicle settings bij Vehicle kijk, dan zijn de bovenste drie mogelijkheden grijs. Bij rear view mirrors kan ik real dus niet in virtual veranderen. Ook bij andere options staan een hoop waarden die ik niet kan veranderen. Hoe kom ik aan die opties?
A: In het Main menu moet je de spiegels instellen door in Visual effects de mirrors op virtual te zetten ipv real. Verder in het spel kom je deze optie ook tegen, maar de keuze is dan grijs en dus niet meer te veranderen.

V: Mag ik een setup?
A: Nee, dat mag niet. Rijd eerst met de default setup totdat je de baan goed onder de knie hebt of
klik in het scherm (waarin “drive” bovenin staat) op carset. Daar staan je opgeslagen setups, maar je
kunt ook files rechtsboven klikken. Je ziet dan een setup voor droog (dry) en nat (wet). Klik op load
setup en je hebt een setup “gekregen”.
Plaats reactie

Terug naar “Race 07”