Dan verschillen de ervaringen...Jan Wim Ensing schreef:Nou, na flink wat ronden op Monza moet ik zeggen dat ik nu wel heel erg enthousiast ben over rF2. Het ziet er prima uit, het rijdt fijn en echt veel bugs kom ik niet meer tegen. Het blijft alleen vervelend dat het aanpassen van een mod zo ingewikkeld is.

Daarna zelf nog even moeten zoeken hoe ik op brianza terecht kom. Lukt (mij) alleen via all tracks cars series, die had ik tot nu toe nog niet geprobeerd.
Bij eerste start poging track in de brabam bij het loading track screen (eerste keer is er meen gelezen een compile fase) windows error sound en vervolgens rf2 crash, rf2 stopped working.....etc.
Als een echte teletubby nog een keer....kom nu wel door het track loading screen heen en krijg het race screen te zien, alleen blijft ook het track loading screen in beeld, dus mix van beide screens en de race/gararge buttons etc die ik wel zie doen het niet.
Teletubbie... driemaal is....nog een keer. En zowaar kom er in en race button doet het. Paar laps gedaan en ziet er grafisch wel mooi uit maar ik blijf maar vinden alsof ik in een overbelichte wereld rond rij. Zal later wat screenies posten om te zien of iets lokaals bij mij is. Als ik de screenies op Inet bekijk ziet eea er een stuk beter uit. Heb al met FXAA en HDR setting geexperimenteerd maar maakt geen verschil.
Daarnaast trekt mijn systeem Rf2 nog steeds bijster slecht

Vervolgens eens geprobeerd een nieuwe megane te laden op oude brianza

Ik heb tot nu toe van het 10tje voor beta Pcars meer plezier gehad dan Rf2, maar zoals op TV in de commercial geroepen wordt: komt wel goed hoor schatje.