Geboortedatum: 18- Juni - 1990
Spellen:
- rFactor
- rFactor 2
- Forza Motorsport 1 + 2
- Gran Turismo 5
- Many more...
Stuurwiel: Logitech G25 & inmiddels een G27 (G25 word gebruikt door mijn vriendin)
Ervaring:
Zoals meerdere mensen hier ben ik afkomstig vanaf de DutchRacingLeague. Sinds eind 2003 ben ik lid van het toenmalige FTD Racing en daarna Dutch Racing League. Mijn eerste team bij wie ik een paar races meereed was bij JJC Racing bij Jeroen Cijsouw. Na een paar races werd het duidelijk dat ik een blijvertje was en mocht ik invallen voor meerdere teams zoal VR Racing Team en Race Devils. Bij Race Devils werd ik gevraagd als vaste rijder naast Supergalo. (nickname) en sindsdien gereden bij dat team. Na 2004 is Red Devils overgegaan naar SySnetict Racing Team, onder mijn leiding.
Met meerdere mensen gereden. In 2005 kampioen geworden en eigenlijk altijd wel in de top 10 kunnen eindigen. Vaak ook wel in de Top 5.
Inmiddels heb ik de helm aan de wilgen gehangen. Soms wil ik nog wel eens het stuur tevoorschijn halen maar het heeft voor mij op dit moment geen prioriteit meer. Wellicht als het hier erg gezellig word dat ik alles weer ga oppakken. Voorlopig kijk ik even met alles mee

Heren, alvast heel erg veel succes bij SRVN.
Groetjes,
Roy van Ommen