Porsche Cup 2016-II | Eifelrennen | 03-11-2016

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Gesloten
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

Porsche Cup 2016-II I Race 9 & 10
Eifelrennen
03-11-2016


Locatie
Nürburg, Duitsland

Tijdschema
20.15 uur - Kwalificatie (10 minuten, private, 2 geklokte ronden)
20.25 uur - Warmup (5 minuten)
20.30 uur - Race 1 (15 ronden, formatieronde, staande start)
21.00 uur - Kwalificatie 2 (10 minuten, private, 2 geklokte ronden)
21.10 uur - Warmup
21.15 uur - Race 2 (15 ronden, formatieronde, staande start)

Weerbericht
Afbeelding

Links
Algemene Informatie Porsche Cup 2016-II
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Lekkere races gehad, de Porsche voelde prima onder controle te houden en ik vermaakte me wel. Helaas door wat pech was race 2 voor mij snel klaar, voorkant geen aero meer over dus moest repareren, en permanente motorschade. Evengoed uitgereden en hier en daar wat Formula D wezen doen heheheh.

Gefeli aan de winnaars vanavond :)

(ps; Sommige mensen krijgen een hevige lagspike als anderen de server verlaten, zou ik aan iedereen kunnen vragen om zo sportief te zijn op de server te blijven tot dat iedereen over de finish streep komt? Dank U.)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ik zat even op kantoor, streampje erbij en dacht bij race 2 weer naar huis te gaan, maar zag het fraaie gevecht ontstaan. Uitgekeken. Wat. Een. Race. Prachtig!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Yeaaah heerlijke 2e race!!! Helaas niet helemaal zoals geplanned met de lagstoot voor me, but I'll take it hehe! Eersterace ook leuke acties meegemaakt, maar niet helemaal foutloos helaas en een optimistische dive resulteerde in een spin en stall.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

twee hele leuke races met van begin tot eind close gevechten.

in de laatste lap race 1 met nog drie bochten te gaan gleed ik op overleden bandjes rechtdoor in de chicane.
wilde geen max schandaal bij srvn veroorzaken :D dus liet kai zonder teamorders voorbij en daar kon ruben ook nog bijna van profiteren :) , was een close finish... :kwijil:
race 2 aan eind vrijwel zelfde scenario, weer verremmen en glijden door de laatste chicane voor de finish en kai kon er weer net langsglippen :)
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Prachtige race, het was echt geweldig om naar te kijken (en te schreeuwen). Complimenten voor iedereen die mee deed er werd prima gereden.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Heren, wat zitten er gave nette gevechten tussen, het wordt ook alleen maar beter nagenoeg elke wedstrijd. Degenen die dit seizoen niet meededen maar dankzij de stream volgend seizoen wel mee gaan doen, veel succes gewenst in dit steeds competitiever wordende veld :)
Gesloten

Terug naar “SRVN Porsche Cup 2016-II”