Afgelopen week heeft de organisatie weer vergaderd, hierbij de belangrijkste punten.
Meeting 13 april
Alle zaken zijn geregeld, het wordt een leuke meeting! We willen iedereen die dat nog niet gedaan heeft verzoeken alsnog de bijdrage over te maken naar SRVN. Dat maakt het betalen voor iedereen een stuk makkelijker. We zijn erg blij met de opkomst, tot zaterdag!
Tussenevaluaties seizoen 2013-I
De Renault Clio cup loopt goed, evenals de Toerwagens. Bij de toerwagens was het afgelopen keer rustig, maar we verwachten dat dit éénmalig was. Ook zijn we tevreden over de Formule Renault 3.5.
Het rijgedrag van de rijders zijn we ook meer tevreden over. Er wordt over het algemeen minder schade gereden en in ieder geval veel minder protesten ingestuurd. Hoewel natuurlijk niet direct te zeggen is dat minder protesten minder ongevallen betekent.
Evenementen juni-maand
We hebben in de jaarkalender ruimte vrijgehouden voor een evenementenmaand, om zo het seizoen in het voorjaar en het najaar even lang te maken. We hebben wat mooie suggesties bedacht, maar mochten er mensen zijn die graag zelf willen meehelpen aan een eendagsevenement. Dan horen we het graag! Wij kunnen de ondersteuning bieden om het tot een succes te maken.
Vooruitblik 2013-II
rFactor 2 mistte nog een degelijke Formule 1 mod, we hebben het idee dat daar wel vraag naar is. Daarom zijn we voornemens het Formule Renault 3.5 kampioenschap per volgend jaar te vervangen voor de Marussia F1 Mod. Vanzelfsprekend zal er getest moeten worden. Evenals zal er getest moeten worden voor een vierde kampioenschap. Er is gesproken over wellicht de Formule 2 als 'opstapklasse' binnen de open wheelers. Maar ook andere kampioenschappen kunnen naar voren komen, we horen graag jullie voorkeuren! Dit gaan we binnenkort (naast 13 april) ook bespreken in een TeamSpeak meeting. Ook houden we de ontwikkelingen omtrent Assetto Corsa in de gaten.
Het strafgewicht in de Toerwagens staat ter discussie. Afschaffing wordt sterk overwogen. Verder hebben we besproken of het mogelijk is meer rijders dan 25 toe te laten. Dit lijkt echter erg moeilijk. We zouden in ieder geval geen gebruik meer kunnen maken van originele circuits omdat er te weinig garages zijn.
Update vanuit de Organisatie [april 2013]
Terug naar “Update vanuit het bestuur”
Ga naar
- Welkom
- ↳ Welkom bij SRVN!
- ↳ Stel je even voor!
- ↳ Reglementen
- Nieuws
- ↳ SRVN nieuws
- ↳ Update vanuit het bestuur
- ↳ Simrace nieuws
- ↳ Auto- en motorsport nieuws
- Kampioenschappen
- ↳ SRVN NK FPro 2022-II
- ↳ SRVN NK GT3 2022-II
- ↳ SRVN NK DTCR 2022-II
- ↳ SRVN NK Enduro 2022-II
- ↳ Van de Racecommissie
- ↳ Mods & Skins 2022
- Evenementen
- ↳ Simrace evenementen
- ↳ Raceschool & Clinics
- Vraag en antwoord
- ↳ rFactor 2
- ↳ Assetto Corsa
- ↳ Race 07
- ↳ SRVN
- ↳ SRVN IndyCar Kampioenschap 2016-1
- ↳ SRVN Skip Barber Kampioenschap 2016-1
- ↳ SRVN Porsche Cup 2016-II
- ↳ SRVN GT Kampioenschap 2016-II
- ↳ SRVN DTCC 2016-II
- ↳ SRVN F2000 2017-I
- ↳ SRVN GT Kampioenschap 2017-I
- ↳ SRVN DTCC 2017-I
- ↳ SRVN Porsche Cup 2017-I
- ↳ SRVN F2000 2017-II
- ↳ SRVN GT 2017-II
- ↳ SRVN NK Clio 2017-II
- ↳ SRVN Radical 2017-II
- ↳ SRVN Clubraces 2017
- ↳ SRVN Radical 2018-I
- ↳ SRVN F2000 2018-1
- ↳ SRVN Clio 2018-I
- ↳ SRVN NK GT3 2018-I
- ↳ SRVN F2000 2018-II
- ↳ SRVN LMP3 2018-II
- ↳ SRVN NK GT3 2018-II
- ↳ SRVN DTCC 2018-II
- ↳ SRVN Spotterguides
- ↳ SRVN Polls 2018-2
- ↳ Mods & Skins
- ↳ SRVN DTCC 2019-I
- ↳ SRVN LMP3 2019-I
- ↳ SRVN F2000 2019-I
- ↳ SRVN Endurance 2018/2019
- ↳ SRVN NK GT 2019
- ↳ SRVN DTCC 2019-II
- ↳ SRVN F3 2019-II
- ↳ SRVN F4 2019-II
- ↳ SRVN DTCC 2020-I
- ↳ SRVN GT 2020-I
- ↳ SRVN F4 2020-I
- ↳ SRVN F3 2020-I
- ↳ SRVN ZomerCup 2020
- ↳ SRVN DTCC 2020-II
- ↳ SRVN NK F4 2020-II
- ↳ SRVN GT 2020-II
- ↳ SRVN NK F3 2020-II
- ↳ Mods & Skins 2020
- ↳ SRVN Clubavond 2021
- ↳ SRVN Endurance 2021
- ↳ SRVN Alpine CUP 2021-II
- ↳ SRVN NK F2 2021-I
- ↳ SRVN 2021-I
- ↳ SRVN NK GT3 2021-I
- ↳ SRVN NK FormulaPro 2021-III
- ↳ SRVN NK GT3 2021-III
- ↳ SRVN 500
- ↳ SRVN NK FPro 2022-I
- ↳ SRVN NK GT3 2022-I
- ↳ SRVN NK DTCR 2022-I
- ↳ SRVN NK Enduro 2022-I