Paddock als gastrijder

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans van Putten
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 okt 2020, 22:58
Racestuur: Moza R9 + GS racing wheel

Hallo SRVN,

Ik heb een vraagje.

Ik heb me aangemeld bij jullie vereniging om te ervaren hoe het allemaal werkt en hoe het er aan toegaat.
Volgens mij is het heel levendig hier en dat is top. Dus dat is al positief.

Voor de duidelijkheid.... ik heb me aangemeld als gastrijder. (nog niet betalend lid)
Nu kan ik niet inloggen op de server en wat ik lees op het forum moet ik in het paddock zijn.
Maar voor het paddock heb je geen rechten als gastrijder?

Kan iemand mij even op weg helpen aub?

Gr Hans
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Je hebt bericht. :)
Gebruikersavatar
Sander Schoonderwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2020, 22:57
Racestuur: Thrustmaster T300 RS (Custom)

Lars Koldeweij schreef: 05 okt 2020, 22:36 Je hebt bericht. :)
Ik heb hetzelfde probleem! Dan met de gt3 race 13 december als gastrijder, echter is het nog niet bekend of ik een plek krijg door de wachtrij. Is het dan ook de bedoeling dat iedereen er voor de race is om dan te kiezen wie een startplek heeft of wordt dit langer voor de race bekend?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Gewoon op komen dagen, vaak heb je door last minute afvallers of niet opdagers wel plek

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Sander Schoonderwoerd schreef: 18 nov 2020, 03:01 Ik heb hetzelfde probleem! Dan met de gt3 race 13 december als gastrijder, echter is het nog niet bekend of ik een plek krijg door de wachtrij. Is het dan ook de bedoeling dat iedereen er voor de race is om dan te kiezen wie een startplek heeft of wordt dit langer voor de race bekend?
Na de race van 29-11 opent de aanmelding voor de race op 13-12. Je kunt dan op Mijn SRVN zien wie zich heeft aangemeld voor die specifieke race. Als jij je via Mijn SRVN ook aanmeldt komt je onderaan de lijst met 'Aangemeld' te staan. Om 12:00u 's middags op de racedag sluit de inschrijving, waarbij de eerste 50 op de lijst mee mogen doen die avond. Sta je dan bij de eerste 50, kun je dus meedoen.
Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld op plek 52 staat. In theorie kun je dan niet meedoen, maar het kan altijd voorkomen (zeker met zoveel deelnemers) dat er een paar tóch afvallen op de avond zelf, waardoor er alsnog een plek vrijkomt voor plek 51, 52, etc. Dat weet je dan echter pas uiterlijk om 20:00u.
Gijs van Ham
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2020, 22:17
Racestuur: Fanatec csw 2.5 + csw F1 wheel
Locatie: Griendtsveen

Ik zou graag op de server willen komen maar moet een password invullen !? Hoe kom ik hieraan en welke server moet ik gebruiken?? Heb wel de teamspeak van Srvn kunnen aktiveren ! Graag hoor ik van jullie !?
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

Gijs van Ham schreef: 24 dec 2020, 18:24 Ik zou graag op de server willen komen maar moet een password invullen !? Hoe kom ik hieraan en welke server moet ik gebruiken?? Heb wel de teamspeak van Srvn kunnen aktiveren ! Graag hoor ik van jullie !?
Ga naar paddock en dan zoek op srvn wachtwoorden.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”