"Server Connection Fail"

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

https://photos.google.com/photo/AF1QipN ... aImlMxbe4U

Hoi, m'n Vader komt sinds gister de srvn server niet op, en krijgt deze melding(zie foto)..Weet iemand hoe dit op te lossen? Hartelijk dankalvast :) Groeten! Jer
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Jeremy

Het is echt niet nodig om je probleem 2x (of meer) in diverse topics neer te zetten.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Jeroen Huisers schreef: 24 jul 2020, 13:05 Jeremy

Het is echt niet nodig om je probleem 2x (of meer) in diverse topics neer te zetten.
Jeroen

je komt totaal niet beleeft over, en je helpt ook niet echt, maar goed..bij wie mag ik wezen als er zich een probleem voordoet? Ik zou het namelijk graag vóór Zondag opgelost hebben, zodat mn Pa kan meerijden..vandaar meerdere posts, dat vergroot de kans op snelle oplossingen toch? En wat maakt het uit.. Stuur ik voortaan wel een pb
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

De foto werkt niet op alle posts die je hebt gemaakt, dus niemand kan helaas helpen.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Hebben jij en je vader zitten spelen met de voting knoppen om iemand een server ban te geven?
Ik zie namelijk dat hij op 3 verschillende IP adressen een ban heeft op de server.

Zal het morgen even aanpassen en dan kan je vader weer inloggen
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Jeremy Mook schreef: 24 jul 2020, 18:40
Jeroen Huisers schreef: 24 jul 2020, 13:05 Jeremy

Het is echt niet nodig om je probleem 2x (of meer) in diverse topics neer te zetten.
Jeroen

je komt totaal niet beleeft over, en je helpt ook niet echt, maar goed..bij wie mag ik wezen als er zich een probleem voordoet? Ik zou het namelijk graag vóór Zondag opgelost hebben, zodat mn Pa kan meerijden..vandaar meerdere posts, dat vergroot de kans op snelle oplossingen toch? En wat maakt het uit.. Stuur ik voortaan wel een pb
Jeremy,

Het is ook niet onbeleeft bedoeld, maar het helpt gewoon niet.
Als je een probleem hebt met een bepaalde server kan je dat in het topic van die klasse zetten (in dit geval de Nissan dus).
Om het in meerdere topics neer te zetten kan het eerder averechts werken (de jongen die wolf schreeuwt ;) ).
Een mail sturen naar server beheer (waar het probleem ligt) werkt dan zelfs beter.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Martijn Huisers schreef: 24 jul 2020, 23:42 Hebben jij en je vader zitten spelen met de voting knoppen om iemand een server ban te geven?
Ik zie namelijk dat hij op 3 verschillende IP adressen een ban heeft op de server.

Zal het morgen even aanpassen en dan kan je vader weer inloggen
Hoi excuses.. maar we hebben al avonden lopen stunten, en krijgen het niet aan de gang :roll: ..ik heb een carsetup naar mn Vader gestuurd, en hij terug naar mij via voting? Misschien is dat het probleem :bierglas: ?
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Probleem zou nu opgelost moeten zijn
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Martijn Huisers schreef: 25 jul 2020, 08:05 Probleem zou nu opgelost moeten zijn
Helemaal Top guys! Dank je wel :) ..en nogmaals excuses Jeroen, maar ik had even het idee dat ik niet gehoord werd :| ..het is nogal frustrerend als Rf2 weer s niet werkt..wat een gedoe soms. Bedankt dus voor de snelle oplossing :thumbs_happy: ! Groeten, Jer
Lammert Mook
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2020, 16:41

Jeroen , Martijn .... Bedankt voor de snelle reactie . hij doet het weer en ben er heel blij mee :simracer1:

Grt. Lammert .
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”