Fixed setup op Indy test server ??

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Zie net dat op de testserver voor de Indy 500 de setup Fixed is ? Foutje neem ik aan ?
Aub herstellen, bedankt. , Rob
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Geen idee of het al is opgelost, maar ik denk dat je concrete vragen over de SRVN500-server beter kunt stellen in het topic van het evenement, scheelt hier ook weer wat vervuiling (no offence, maar er hoeft niet voor iedere vraag een nieuw topic gemaakt te worden :))
viewtopic.php?f=52&t=3611
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Weet bijna zeker dat ik dt topic verwijderd had....

En verder denk IK dat het juist wel hier hoort.
Probleem deed zich voor na een update van de server. Als ik de vraag aan de modders (als die dus niet bij de commisies horen ) of zo moet stellen is het wellicht handig hier een kanaal voor aan te maken.
Het is mij igg niet duidelijk welke vragen waar gesteld moeten worden. Voor de nieuwelingen is wellicht een stukje uitleg op zijn plaats.

Bedankt en sorry voor de overlast.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Ik kan mij best voorstellen dat niet alles even duidelijk.
Een vraag specifiek aan de organisatie kun je stellen in het topic 'Vraag aan de SRVN Organisatie', bovenaan de pagina waar dit topic staat:
viewtopic.php?f=90&t=137&start=460

Wat je bedoelt met "modders (als die dus niet bij de commissies horen)" snap ik niet helemaal, zie hier het Organogram:
viewtopic.php?f=35&t=535
Inrichting van de server valt onder 'wedstrijdleiding/serverbeheer'
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”