Alleen SRVN500 Server beschikbaar?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tom Klaver
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2020, 20:08

Er zijn afgelopen periode veel nieuwe leden bijgekomen waaronder ik zelf. Op dit moment is er alleen de SRVN500 server beschikbaar om gezamenlijk te rijden op een oval voor het evenement op 21 juni. Is het niet mogelijk om een aantal extra servers in te zetten om onder andere nieuwe leden te laten oefenen met elkaar en ervaringen met elkaar te delen op andere circuit? 21 juni is best nog wel effe. Bijvoorbeeld een GT, DTCC, F3 en F4 server totdat er weer gereden gaat worden voor de verschillende kampioenschappen? #durftevragen

Groet,
Tom
Arjen Bloemendaal
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2020, 19:36
Racestuur: Logitech G25 + Buttonbox
Locatie: Diepenheim

Hee Tom,

Dit vroeg ik me inderdaad ook af. Want ook ik ben er net bijgekomen en zag ook dat de NGTCC/BTCC mod is geupgrade, hopende op nog een deel DTCC dat ik daar mooi kan oefenen met andere rookies en/of ervaren coureurs zodat we er niet koud ingaan zo maar gezegd?

Of misschien een idee een rookie kampioenschap te doen?

Groetjes Arjen
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Volgens mij is in principe de F4 een beetje het rookie kampioenschap.
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Er staan inmiddels wat oefen servers online.
Maar hou er wel rekening mee dat de klasse waar we volgend seizoen mee gaan rijden anders kunnen zijn.
Hier wordt achter de schermen hard aan gewerkt.

Afgelopen seizoenen hadden we bij SRVN niet een specifiek rookie klasse. Afgelopen seizoen was het NKF3 verboden terrein voor rookie’s verder mocht er overal deelgenomen worden.

Hoe het er aankomend seizoen uit gaat zien is nog onduidelijk. Ook hier voor geld er wordt achter de schermen hard aan gewerkt.

Kortom lekker deelnemen aan de zomerevents die er aan zitten te komen en verder rustig afwachten wat er gaat komen.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”