Inschrijving F4

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Jurgen slechten
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jul 2019, 00:00
Racestuur: Trustmaster t300
Locatie: Maastricht
Contact:

Ik heb me op 16 april ingeschreven voor deel te nemen aan de resterende races voor het f4 kampioenschap.
Ik heb daar nog geen bevestiging van gehad. Kunnen jullie checken of deze inschrijving goed is ontvangen?

Thnx👍
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Wat grappig Jurgen ik heb hetzelfde probleem
Jurgen slechten
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jul 2019, 00:00
Racestuur: Trustmaster t300
Locatie: Maastricht
Contact:

Misschien een tip voor de beheerders voor komende seizoenen?
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Gijs Sonneveld schreef: 28 apr 2020, 20:47 Wat grappig Jurgen ik heb hetzelfde probleem
De 'bevestiging' van een inschrijving is als jouw naam op de inschrijflijst staat in het Algemene Info-topic van het kampioenschap, en daar sta je bij voor F4.
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Ha Jurgen,

Het is inderdaad aan onze aandacht ontsnapt. We zijn op de achtergrond bezig om dit beter te verwerken, we krijgen namelijk nergens een bevestiging dat iemand zich heeft ingeschreven, en aangezien het seizoen al gaande is, is het niet een standaard handeling om naar de inschrijvingen te kijken, aangezien het gros voorafgaand aan het seizoen gedaan wordt.

Je hebt je ingeschreven op de 16e inderdaad. Volgens dit topic: https://forum.srvn.nl/viewtopic.php?f=166&t=3459
sta je op de reservelijst (als 11e) dus het is even afwachten of je erbij kunt zijn bij je eerstvolgende race aanstaande donderdag.

See you on track!
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Lennart Lippens schreef: 28 apr 2020, 21:06
Gijs Sonneveld schreef: 28 apr 2020, 20:47 Wat grappig Jurgen ik heb hetzelfde probleem
De 'bevestiging' van een inschrijving is als jouw naam op de inschrijflijst staat in het Algemene Info-topic van het kampioenschap, en daar sta je bij voor F4.
Oooh helemaal over het hoofd gezien. Had mij al ingeschreven als ga strijder voor Zandvoort maar dat is dus eigenlijk ook niet nodig 😂
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”