[ORG] Ledenaantal

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Volgens mij klopt er iets niet met het ledenaantal. Vorige week hadden "we" er 99 en nu staat de teller weer op 98?
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Waar die ene naar toe is houden we liever geheim.... Nee, weet je zeker dat je goed hebt gekeken? Anders is er NU AL 1 weg.... :evil:
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

+ Er zijn nu 99 "leden", wie wordt nummer 100?
- Mensen blijven zich onder een nickname inschrijven......
Dit schreef ik een paar dagen geleden in het grote plus en min topic. Er stond echt 99 onderaan de pagina.
René van Noort

Ger heeft gelijk maar gelukkig staat hij nu weer op 99. :D
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

Iemand heeft een probleem met zijn wachtwoord, en daardoor moet hij zich opnieuw activeren.
En dan zegt het forumpje -1 ;)

tja Ger, nu is het voor jou lang wachten wanneer hij zich weer opnieuw activeert ... :D
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

En Marcel Dekker, jawel Marcel Dekker, is aldus het forum lid nummertje 100!
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Mark de Vries schreef:En Marcel Dekker, jawel Marcel Dekker, is aldus het forum lid nummertje 100!
Ja hij heeft een mooie seat aangeschaft ;)
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Idd:
Dekker-Racing
24. Marcel Dekker (Honda Accord 2007)
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Ik wilde het geheim houden, maar goed, blijkbaar kan dat niet langer: Ik heb iemand vermoord. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Yoeri Gijsen schreef:Ik wilde het geheim houden, maar goed, blijkbaar kan dat niet langer: Ik heb iemand vermoord. :mrgreen:
Je hebt het werk wat Verstappen begonnen was maar voor hem afgemaakt?
René van Noort

Dan weet ik dat ik nu moet uitkijken Yoeri. Ik zag dat ik nog maar 0.2 sec achter je zit op de worldranking van Race 07 op CPZ. 2 tiende sneller en we staan weer op 99 leden. YOERI......VRIEND!!!!! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

En nummer 101 is er inmiddels ook al. En die dacht: laat ik mijzelf eens onder een nickname aanmelden....
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Lars Koldeweij schreef:
Yoeri Gijsen schreef:Ik wilde het geheim houden, maar goed, blijkbaar kan dat niet langer: Ik heb iemand vermoord. :mrgreen:
Je hebt het werk wat Verstappen begonnen was maar voor hem afgemaakt?
Ik wist niet dat zijn vrouw zich hier had aangemeld... Heet ze René van Noort?
René van Noort schreef:Dan weet ik dat ik nu moet uitkijken Yoeri. Ik zag dat ik nog maar 0.2 sec achter je zit op de worldranking van Race 07 op CPZ. 2 tiende sneller en we staan weer op 99 leden. YOERI......VRIEND!!!!! :lol: :lol:
Die tijd moet er al héél lang staan, want ik heb in geen jaren op Zandvoort gereden met RACE 07. :D
René van Noort

Dat is heel goed mogelijk hoor Yoeri. Ik kwam toevallig je naam tegen toen ik m'n eigen resultaten zat te bekijken.
Overigens kan ik me niet herinneren met Jos getrouwd geweest te zijn. Och, minder drinken schijnt ook te helpen he :lol:
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Ik geef deze even een schop.
Is ergens te raadplegen hoeveel "echte" leden SRVN inmiddels heeft? Ik bedoel dan het aantal personen dat betaald en zich ingeschreven heeft.
Arian Been

Ger Heuts schreef:Ik geef deze even een schop.
Is ergens te raadplegen hoeveel "echte" leden SRVN inmiddels heeft? Ik bedoel dan het aantal personen dat betaald en zich ingeschreven heeft.
Vind ik ook een interessante vraag.
Met oog op de reeds ingeschreven 'leden' in de kampioenschappen die binnenkort van start gaan.
Ik zou het ook prettig vinden om te weten waar ik aan toe ben wanneer ik over ga tot betaling en mijzelf inschrijf.
Even heel negatief gezien, het kan ook zo zijn dat bijvoorbeeld in het tourwagenkampioenschap er nog maar 5 man overblijven die werkelijk van start mogen gaan omdat die hebben voldaan aan de contributie.
En natuurlijk hoop ik niet dat dit het geval zou zijn, maar misschien een idee om het inzichtelijk te maken in de inschrijflijsten wie er mogen starten?
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Lijkt mij persoonlijk wat raar om in het openbaar kenbaar te maken wie er wel of niet betaald hebben...
Bij een voetbalvereniging wordt toch ook even niet aan de hoge boom gehangen wie er nog niet betaald hebben?

Ik vind het overigens een rare reden om dan zelf niet meer deel te nemen? Het gaat toch puur om de gedachte dat we met z'n allen de kosten dragen om dit allemaal draaiende te houden? Uiteindelijk zal iedereen zich wel aangemeld hebben met de gedachte dat er aan de contributieverplichting gedaan moet worden.

Als het nodig mocht zijn dat er bepaalde leden zijn die nog niet betaald hebben, dan zullen ze persoonlijk aangesproken worden en niet in een openbaar topic, dat lijkt mij het meest netjes nietwaar?

Dus wat ik wel kan zeggen is dat er gedurende de eerste 2 dagen al 13 man zich hebben aangemeld.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Ik denk dat er bedoeld wordt dat er misschien mensen afhaken, nu er duidelijk is hoeveel er betaald moet worden.

Vandaar de vraag van de heren of het inzichtelijk gemaakt kan worden wie, hoe, wat etc.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Dat snap ik, maar het is raar, omdat dat eerder bekend was dan dat je je kon inschrijven. Dus feitelijk heb je het geaccepteerd (en snap je dat het nodig is) alvorens je je ging inschrijven bij een kampioenschap... Anders is er veel werk door de voltallige organisatie voor niets geweest...
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Hallo, er wordt nu namens mij gesproken en dat is niet de bedoeling!
Ik ben alleen benieuwd naar een tweede teller en wel van het aantal leden dat doorgaat met SRVN. Wie dat zijn en of er dreigementen, incassobureaus of deurwaarders aan te pas zijn gekomen, zal mij compleet worst zijn. Reeds vóór de inschrijvingen van de verschillende kampioenschappen is duidelijk gemaakt dat in 2012 de contributie in zou gaan. Persoonlijk vind ik het niet meer dan logisch dat je je pas voor een kampioenschap inschrijft, als je ook echt van plan bent (betalend) lid te worden.
Het gaat mij puur en alleen om het aantal leden dat SRVN gaat krijgen, niets meer of minder. Zo'n tellertje trekt misschien wel twijfelaars over de streep. I rest my case/Ik rust mijn koffer.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”