[ORG] Ledenaantal

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Kijk, dat klinkt inderdaad een stuk positiever dan hoe Arian het laat doorschemeren... ;)

Maar goed, wat ik dus zei, nu in 2 dagen 13 man zich al compleet aangemeld :)
Gebruikersavatar
Matthias Devisch
Berichten: 60
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:57
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Dudzele

Vanavond kan er van mij een +je bij.
Enkel nog het IBAN-nummer te weten komen.
Arian Been

René Hoogterp schreef:Kijk, dat klinkt inderdaad een stuk positiever dan hoe Arian het laat doorschemeren... ;)

Maar goed, wat ik dus zei, nu in 2 dagen 13 man zich al compleet aangemeld :)
Klinkt misschien niet positief, maar is wel de realiteit. En op dit punt weet ik niet of iedereen die zich heeft ingeschreven daarbij bewust is dat er contributie wordt verlangt. Komt voor mij niet als een verrassing. Ik lees de kleine lettertjes wel hoor. Maar dan mogen wij door middel van bijvoorbeeld een teller zoals Ger dat aangeeft toch wel weten hoeveel er al over de streep zijn? Is dan toch niette veel gevraagd.

Je kan je zelf wel al rijk rekenen en denken dat iedereen het wel overmaakt, maar voor niet iedereen zal dat zo makkelijk liggen. Maar we zullen het wel zien. Ik ben erg benieuwd. 13 zijn er al heel wat. Hopelijk niet alleen maar de crewleden ;)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Nee is het zeker niet, we gaan kijken of we het wellicht met een forumkleurtje kunnen doen of op een andere manier. Maar daarom geef ik toch gewoon antwoord..? ;)
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Ik denk, dat als we de groep rijders bekijken, deze onder te verdelen in drie categorieën:

1. DRL'ers
DRL'ers hebben altijd al contributie moeten betalen. Voor hen is er dus niets nieuws onder de zon. Sterker nog, de contributie is, voor zover ik weet, omlaag gegaan.

2. BRO'ers
BRO'ers zullen voor het eerst moeten gaan betalen. Dit is al vaak aangeven. De eerste keer toen bekend werd dat er gefuseerd zou worden met DRL tot SRVN. Daarna is er tijdens de Proloog al aangegeven dat er vanaf 2012 contributie gevraagd zal gaan worden. Ook in het verslag van de Org-vergadering, geplaatst op 30-11-2011, staat nogmaals aangegeven dat er contributie gevraagd zal worden. Er is dus al 3x aangegeven dat het gaat gebeuren.

3. SRVN'ers
Deze groep is lid geworden na de fusie. Zij zijn twee keer geïnformeerd. In de Proloog en op 30-11-2011. Omdat deze groep lid is geworden toen SRVN al bestond zouden ze toch op de hoogte moeten zijn van de contributie. Ik geloof dat het onderwerp regelmatig voorbij is gekomen in de server en op TeamSpeak.

Kijk, het is ook voor ons spannend wat er gaat gebeuren. Ik weet dat sommigen ook wel even getwijfeld hebben of ze zich gingen inschrijven omdat er contributie gevraagd wordt nu. Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat mensen zich ingeschreven hebben zonder te weten dat ze moeten betalen. Bij een paar heb ik mijn twijfels, maar dat is echt een enkeling. Dat houdt met een hand vol, verspreid over alle klasses, op. Om te zeggen dat er alleen in de kleine lettertjes staat dat er een contributieplicht geldt is niet alleen feitelijk onjuist, ik vind het ook niet eerlijk. Er is altijd heel duidelijk en helder over gecommuniceerd.
Arian Been

Altijd jammer dat er van een opmerking, verbetering of gewoon iets wat gezegd moet worden door iemand meestal eerst door de crew verweerd wordt alsof zij aangevallen wordt.
Stel je gewoon nou net iets professioneler op en laat je niet meeslepen in emoties. En kom gewoon met een helder antwoordt terug dan alleen verweer. Nu zijn we tig berichten verder, alles en iedereen is er al bijgehaald. En uiteindelijk gaan we kijken of het mogelijk is om een teller te plaatsen. Volgens mij de insteek en de vraag in de eerste post.

Nou goed dat was gewoon alleen maar een menig hoor. Heeft ook geen reactie nodig ;)

Ik hoop dat je beeld goed is Jan Wim. Dan gaat ons gewoon een heel gaaf kampioenschap te wachten :)
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

21 leden staan nu ingeschreven.

Edit: 22 :D
Arian Been

Jan Wim Ensing schreef:21 leden staan nu ingeschreven.

Edit: 22 :D
Kijk dat gaat de goede kant op ;)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

26 man ;)
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

27 nu. De mensen die nog niet betaald hebben zijn:


Nee, grapje. Maar ik wil toch wel iedereen vragen zo snel mogelijk de boel in te leveren.

Edit: 28
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

37 nu!

Ga er vanuit dat als je een formulier toegestuurd hebt, dat alle mailtjes goed zijn aangekomen.

Deze week komen we met de reminders en/of bevestiging dat alles in goede orde ontvangen is.

Dit ter info :)
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Jan Wim boezemt nog altijd ontzag in, zo te lezen! ;) In een paar dagen van 27 naar 37...
Arian Been

Ger Heuts schreef:Jan Wim boezemt nog altijd ontzag in, zo te lezen! ;) In een paar dagen van 27 naar 37...
Dus we hebben het break even point wel al bereikt. Nou dan maar hopen dat de post onvoorzien niet wordt overschreven en de contributie gaat volgend jaar vast en zeker naar beneden, haha ;)

Maar aantallen lopen lekker op. Hopelijk zet de trend zich nog wat voort :)
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Jaartje plezier met racen en alles word geregeld voor je.Waar vind je dat voor 30 euro.Dus ik ga er van uit dat er meer liefhebbers betalend(rijdend) lid worden.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Zo de teller staat op 49 nu ;) Handig die dikgedrukte namen !
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Dat vind ik dan een groot compliment aan SRVN! Met redelijk verouderde software toch nog dit aantal rijders op de baan krijgen. Als rF2 en misschien nog andere games uitkomen die hier gebruikt gaan worden, dan zal dat aantal alleen maar stijgen. Ik kan me trouwens op dit momnet ook niet indenken dat het bereikte aantal zal dalen.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”