updateje GT

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

wellicht tijd om even wat updates in aantal topics in GT kampioenschap te doen?
SRVN Organisatie schreef: Deadline: zondag 14 september 2014

Templates
Aston Martin
BMW
Ferrari
Porsche
Viper

url=http://www.unitedracingdesign.net/#!downloads/cuy0]Templates[/url] (deze worden nog aangepast voor SRVN!)
Nou ben ik vast wel weer snel klaar met de paint (kwak er een pot groen tegenaan en plak een pakje cup-a-soup op ) maar wil dat nou ook weer niet in de pitbox een uur voor de eerste race doen ;)

ook kort rijderswissel topic aanvullen, is voor degenen die nog niet eerder gedaan hebben wel zo handig (ook om een keer te oefenen).
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Misschien de vraag óf dit kampioenschap wel door gaat. Tot nu staan er welgeteld zeven wagens aan de start en daarmee wil je eigenlijk geen heel kampioenschap mee gaan rijden, lijkt mij. Maar gelukkig ga ik daar niet over....
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Er Komt hier zeer snel nieuws over!
Gebruikersavatar
renze brink
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jan 2014, 16:25
Racestuur: Logitech G25
Locatie: Musselkanaal

Iedereen een wagen pakken? Staan er in ieder geval 12 aan de start.....
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Het voorgestelde format is geweldig, alleen de animo minder...
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

We gaan over de toekomst van deze GT klasse uitgebreid babbelen tijdens de Algemene Ledenvergadering. :)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Ben ik helaas niet bij dus hier alvast terugkoppling/input mijn kant.

Jammer dat er toch relatief weinig animo is, leek tijdens de vorige ALV anders.
Ik heb zelf RD endurance laten schieten met de gedachte ga wel gezellig gewoon wat langere stints binnen SRVN doen. Past dan (waarschijnlijk) ook meteen vaak wat beter in kalender.

Maar zou dus gewoon graag in enige vorm wat langere races binnen srvn willen doen. Formaat maakt me dan niet eens zo veel uit. tijdsduur/frequentie/losse races/kampioenschap en alleen of in teamverband maakt mij niet veel uit.

Alhoewel teamverband wel een leuke extra dimensie geeft. De rijderswissel, de spanning van "is er nog wel een bruikbare auto wanneer ik aan de beurt ben" en omgekeerd de spanning "ik moet de auto heel houden want er is nog iemand ...."
Is toch net weer anders dan in je uppie rijden, dus toch voorkeur voor teamverband.

Ben benieuwd naar de resultaten van de jury op de 20e, succes en plezier .
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

We hebben dit al vaker meegemaakt. Iedereen heeft bepaald aan welk kampioenschap ze meedoen en dan komt er nog een kampioenschap bij. Er was echter geen andere mogelijkheid, je wilt toch eerst kijken of het kan met Assetto Corsa. Dat is helaas nog niet haalbaar, dus is dit het alternatief. Een heel goed alternatief vind ik zelf, maar iedereen lijkt zijn tijd al te hebben ingedeeld.

Mocht een kampioenschap niet haalbaar zijn dan hoop ik echt dat we de GT Masters weer een nieuw leven in kunnen blazen en bijvoorbeeld 1 keer per maand iets te organiseren voor op de donderdag.

Maar goed we zullen het er tijdens de ALV nog wel over hebben denk ik. ;)
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Omdat dit toch al een GT kampioenschapstopic is, vraag voor 2015-1 GT's.

Wel of geen 1 persoons teams?

Staat niet nadrukkelijk bij wel of niet dus vandaar.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Mag, liever niet.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”