Vraag aan de SRVN Organisatie?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Als dat de reden is om geen servers open te stellen voor het komende seizoen dan is dat voor mij prima.

Tijdens een vergadering is gevraagd om eerder de mogelijkheid te hebben om banen te testen met de juiste instellingen om zo dicht mogelijk bij de wedstrijd situatie te komen. Omdat nu de banen bekent zijn leek het mij een mooi moment om te kunnen testen voor de gene die misschien later met vakantie gaan en minder tijd hebben in de aanloop naar het nieuwe seizoen.

Verder denk ik dat er meer mogelijkheden zijn voor het maken van een vmod.
Meer leden zouden dit kunnen zodat de last verdeelt kan worden.
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

imo is het helemaal niet zo lastig om een ff snel een vmod te fixen met de banen.
het was gewoon een vraag. als ik dan kijk hoeveel mensen er toch steeds weer aan het trainen zijn is dat toch niet zo'n hele rare vraag toch ?
maar wat loop je dan toch weer tegen een muur van "lijkt wel onwil" aan. kijk wie er reageren, het zijn mensen die je haast nooit online ziet, en of andere spelen spelen met gebruik van TS, waar vind je een TS server voor 15 euro per jaar :lol:

ik heb zo eens de man gevraagd die atm een aantal servers heeft opgezet, of het lastig is om ff een vmodje te maken. met
standaard auto's en de nieuwe banen. het was niet veel werk, en hij wil het nog doen ook !!! wat is het probleem dan ?

dat er een hoop leden in een soort van zomer slaap liggen, prima, maar er zijn ook leden al vast willen oefen in vereniging's, team of maandverband lekker willen oefenen.

een voetbalvereniging is toch ook gewoon open tijdens zomerstop, gras word gewoon gemaaid, als je balletje wil trappen kan dat, lekker gezellig . er word ook niet gezegd "als je wil oefenen ga je maar lekker achter je huis in de tuin een balletje trappen.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Mijns inziens kunnen we ons beter richten op de ZAC en al die evenementen, het is echt een unieke situatie dat nú de kalender al bekendgemaakt is, normaal is dat echt niet zo ver van tevoren.

Als je ziet hoeveel werk er al is om gewoon, in dit geval, de ROC op orde te krijgen, dan mag je toch wel begrijpen dat dat nu de voorkeur heeft, in plaats van het nieuwe seizoen wat pas over 1,5 maand begint.

En dan spreek ik als iemand die geen lid is van de KC... :) Het is ook juist de bedoeling dat we ons nu meer richten op de evenementenmaand, dat daarna pas het nieuwe seizoen bekend is, normaal is dat ook zo. Maar omdat de kalender zo vroeg is bekendgemaakt heb ik soms het idee dat mensen alleen maar bezig zijn met het nieuwe seizoen en niet met de evenementen (wat ook wel te merken is aan de inschrijflijsten van deze zelfde evenementen)
een voetbalvereniging is toch ook gewoon open tijdens zomerstop, gras word gewoon gemaaid, als je balletje wil trappen kan dat, lekker gezellig . er word ook niet gezegd "als je wil oefenen ga je maar lekker achter je huis in de tuin een balletje trappen.
En daarvoor hebben we juist die evenementen, die zijn samengesteld :)

Al met al denk ik dat als de evenementen echt voorbij zijn, dat we ons met z'n allen lekker kunnen richten op het volgende seizoen. Het feit dat er nu een zomer Vmod is van alle klasses is ook een mooie ontwikkeling, die hadden we vorig jaar volgens mij ook niet.

Het is goed om te zien dat de motivatie er al weer is voor het komende seizoen, dat zeker! 8-)
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

De leden willen dit, de leden willen dat, ondertussen zie ik wel altijd dezelfde mensen vragen om dingen zij willen zien. Er zijn ook zat leden die het allemaal wel best vinden en het stuur niet aansluiten. Of die lekker meedoen aan de ZAC en evenementen, waar deze maand voor bedoelt is. In augustus kun je je team inschrijven en komen de mods uit. Er zijn nu 4 servers waarbij je met elke auto kunt rijden en zelfs op circuits die we gaan gebruiken gedurende het seizoen. Als de reden is om je alvast voor te bereiden op het nieuwe seizoen, dan is die mogelijkheid er gewoon in mijn ogen.
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

poeh poeh, eindelijk 2 antwoorden waar ik wat mee kan. beide mooi gesproken.
Robin, krachtige tekst !!
Bedankt !! :bierglas:

en dave... jij nu ook je snavel houden, ti's klaar zo!!b :kiss_ani:
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Nu we het toch over de mogelijkheid van trainen hebben, Brands Hatch is de gp versie?
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Noem me maar eigenwijs! Ik denk persoonlijk dat er meer mogelijk is dan wat er nu staat.
Alleen heeft dit wat werk nodig en ik geloof dat er meer leden zijn die hierin iets kunnen betekenen.

Anton dit is het laatste! Daarnaast begon San ook al te mopperen dat ik weer haar ondergoed aan had. Ik dacht echt dat een verandering niet slecht was! :byebye:
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

En dat mag, het is een forum iedereen heeft het recht om zijn mening te geven. Ik vind persoonlijk dat er al heel veel wordt gedaan en dat de evenementen maand er niet voor niets is. ;)
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

Ik denk dat de meeste vinden dat er veel word gedaan. En daar ben ik ook blij mee.
Het was van mijn kant een vraag, ik ben vaak online en hoor het een en ander, je proeft dan ook een beetje wat er leeft. Je kunt niet op alles inspringen dat begrijp ik ook wel.
op een ts vergadering waren er een aantal leden die de vraag opperden om buiten het seizoen of races om op de andere banen te rijden. Bv de banen die bekend zijn voor een nieuw seizoen. Ja !!! Dit kan offline ja!!! Maar als vereniging of team werd dat bedoeld.

Maar ti's mij verder duidelijk zo

Dit bericht is verzonden vanaf mijn iPhone ,
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Ik vraag me af wat we gaan doen met de startnummers als er meer dan 100 betalende leden zijn, die allemaal aan minimaal één kampioenschap willen deelnemen. Gaan we dan nummers boven de 99 toestaan of kijken we per klasse welke nummers vrij zijn?
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Dat er meer dan 100 betalende leden zijn zegt nog niet per definitie dat er per klasse 100 actief zijn. Als er nood aan de man is kunnen we altijd boven de 100 gaan hoor, maar vooralsnog lijkt dat niet aan de orde.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Er hoeven niet in iedere klasse 100 inschrijvingen te zijn. Dat gaat überhaupt niet. Er zijn nu 100 betalende leden die bijna allemaal een eigen startnummer hebben "opgeëist". Welk nummer kan rijder 101 claimen, als de nummers 00 t/m 99 inderdaad allemaal toegewezen zijn aan 100 individuele coureurs? Het lijkt me niet de bedoeling dat Pietje in de DTM met 05 rijdt, in de FR3.5 met 28 en in de GT met 88.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Er zijn nu nog 30 nr's te vergeven.
Iemand die wil lid is maar niet rijdt heeft in principe ook geen nr nodig.
Neem je wel een nr, dan is mijn mening dat je ook minimaal ingeschreven zou moeten zijn in een klasse, en moet rijden.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

In kader wanneer is het mogelijk in te schrijven als CUP rijder seizoen 2016-I, blijven dezelfde regels als onderstaand voor vorig sezoen gehanteerd? Zo ja zijn de potentiele Cup rijders al aangeschreven?
Heb trouwens even moeten zoeken om dit terug te vinden, verdient als potentieel terugkomende vraag misschien een wat prominentere plek.
Er staat niet helemaal eenduidig of eea los per kampieonschap geldt. Maar ik neem aan van wel, dus je kunt bv in INDY Cup rijder zijn en in andere klasse niet?



Met 22 stemmen voor het behouden van de cups is het duidelijk, de cups blijven. De KC neemt jullie kritiek mee en is daarmee voor het komende seizoen de toegang tot de cup als volgt:

- Gefinshed buiten de top 15 van het kampioenschap ervoor óf
- Nieuw lid sinds de start van het vorige kampioenschap én
- De KC haalt mensen eruit die duidelijk niet in de cup thuishoren

Mensen die in aanmerking komen voor de cups van het seizoen 2015-II ontvangen binnenkort bericht!
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Ger Peeters schreef:In kader wanneer is het mogelijk in te schrijven als CUP rijder seizoen 2016-I, blijven dezelfde regels als onderstaand voor vorig sezoen gehanteerd? Zo ja zijn de potentiele Cup rijders al aangeschreven?
Cuprijders zijn nog niet aangeschreven. Komende week kunnen zij die zich ingeschreven hebben bericht verwachten. Ik verwacht dat het dit weekend lukt, maar anders is het vlak erna.
Ger Peeters schreef:Heb trouwens even moeten zoeken om dit terug te vinden, verdient als potentieel terugkomende vraag misschien een wat prominentere plek.
Er staat niet helemaal eenduidig of eea los per kampieonschap geldt. Maar ik neem aan van wel, dus je kunt bv in INDY Cup rijder zijn en in andere klasse niet?
Dat kan zeker. Dat is dit seizoen ook al gebeurd volgens mij.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Al 28 +1 in de wacht ridders voor de DTCC. Is er een max aantal rijders? Of straks misschien (aan het begin van het seizoen dan) bijna 40 man :-)
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Als er rond de 35 mee gaat rijden straks zullen ten eerste de eventuele gastrijders pas op de plaats moeten maken. Vervolg kan zijn waar nodig circuits aanpassen (indien mogelijk) of andere circuits pakken waar wel genoeg garages , grid en pitplekken zijn.

Intern is deze discussie al meerdere malen gevoerd ivm groei en toekomstig beleid. Blijft iets waar we het nog niet echt over eens kunnen worden wat dd ideale oplossing moet worden.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Waarom blijven mijn PM's soms dagen in Postvak Uit hangen in plaats van dat deze direct naar Verzonden berichten gaan? Ik probeer iemand te beantwoorden maar dat lukt nu niet via de PM. :teards:
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Als die in Postvak uit staan betekend het dat de degene die het ontvangt het nog niet geopend heeft. Als hij in verzonden staat dan heeft degene de post gelezen/geopend.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Aah okee dan is het cool. :)
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”