Vraag aan de SRVN Organisatie?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

De site van BRO is geheel uit de lucht genomen. Is het mogelijk de faq die daarop stond, over te hevelen naar deze site? Er stonden een hoop nuttige tips in die faq.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Helaas, ik zou niet weten hoe. :(
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Er zijn een aantal nieuwe mensen als "gebruiker" geregistreerd. Daar staan ook een aantal berichten bij. Wanneer ik die wil bekijken, dan krijg ik echter de melding dat dit geen resultaat oplevert. Hoe kan dat?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Het kan zijn dat deze nieuwe gebruikers alleen posten in gedeeltes waarvoor niet iedereen toegang heeft. ;)
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Dan zou ik willen weten hoe ze dat kunnen, want hun naam staat in het zwart weergegeven.
Nou ja, laat maar. Belangrijkste is dat er geen berichten verloren gaan of "zwevend" zijn.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Is niet zo mysterieus hoor, er zijn 2 heren bezig met het programmeren voor een resultatensysteem e.d. en die hebben een eigen 'testsectie' gekregen op het forum :) Vandaar.
Jesse Doornbus
Berichten: 186
Lid geworden op: 27 nov 2011, 14:53
Racestuur: T300 RS
Locatie: Groningen

Wie is eigenlijk de penningmeester/contributiebeheerder?
Sander Eefting

Jesse Doornbusch schreef:Wie is eigenlijk de penningmeester/contributiebeheerder?
Waarschijnlijk degene die het geld dat binnen komt van de leden opslaat/ontvangt en de servers betalen
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Lees de laatste pagina van het Huishoudelijk Reglement en je weet het.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

srvn organisatie schreef:Gastrijders kunnen geen punten scoren voor het kampioenschap.
Geldt dit ook voor gastrijders die al betalend lid zijn en af en toe in klassen waarvoor ze niet zijn ingeschreven, races mee willen pikken?
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Ja, gastrijders scoren geen punten.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Ger Heuts schreef:
srvn organisatie schreef:Gastrijders kunnen geen punten scoren voor het kampioenschap.
Geldt dit ook voor gastrijders die al betalend lid zijn en af en toe in klassen waarvoor ze niet zijn ingeschreven, races mee willen pikken?
Inderdaad. Het komt erop neer dat wanneer je mee wilt doen om het kampioenschap, je een team moet inschrijven of jezelf bij een team moet aansluiten.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Ik weet niet meer in welk topic dit werd bekend gemaakt, dus stel ik de vraag hier. Op hoeveel betalende leden staat de teller inmiddels? Ik verbind er geen conclusies aan, puur benieuwd naar.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

48 stuks, waarvan er slechts enkelen zijn die nog niet betaald hebben.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Heren organisatie,

Ik heb 2.5 week terug na aanleiding van de race op de A1 Ring een protest ingediend.
Tot op heden heb ik nog niks vernomen.. is dit dan dat het niet terecht was of dat er nog niet na gekeken is?
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Helaas is die nog niet compleet behandelt. We gaan hier zeker nog goed naar kijken! Alvast onze excuses voor het late behandelen hiervan. Binnen een paar dagen zul je hiervan de uitkomst wel zien.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Jeuw Thnx!
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

SRVN Seizoen 2012-2
En na de zomer gaan we natuurlijk verder met het tweede seizoen van 2012. Er zijn geruchten dat rFactor 2 niet eerder komt dan augustus, dus aan de ene kant moeten we niet teveel gaan plannen qua kampioenschappen in rFactor 1, maar we kunnen ook niet alle hoop gaan vestigen op rFactor 2. Dit is een spagaat waarin wij al een jaar in zitten en dat moet dus nog even volgehouden worden. Plannen zijn gesmeed om gefaseerd naar rFactor 2 over te stappen. Dus enkele kampioenschappen nog in rFactor 1 en één of wellicht twee kampioenschappen in rFactor 2 te gaan starten (allen afhankelijk van aanwezige content)
Wat zijn de plannen met Race07 ?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Goeie vraag, hebben we nog niet besproken. Wel hebben we geconstateerd dat we behoorlijk tevreden zijn met de TW-klasse.
Gebruikersavatar
Jos Friemann
Berichten: 571
Lid geworden op: 17 feb 2012, 01:30
Racestuur: T500RS + Ferrari F1 Add-On
Locatie: Nieuw-Vennep

*kuch*Race 07 - WTCC 2010*kuch*
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”