Vraag aan de SRVN Organisatie?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

is er nog ergens een linkje beschikbaar naar de eindstand clio cup (en andere cups) van vorig seizoen? op Wiki is nog niet alles terug te vinden. De link naar de stand in het oude forum algemene info topic van clio 2017-II opent de stand van het huidig seizoen....
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Here you go!
Bijlagen
SRVN_2017-2_Radical.jpg
SRVN_2017-2_GT.jpg
SRVN_2017-2_F2000.jpg
SRVN_2017-2_Clio.jpg
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

:thumbs_up:
Gebruikersavatar
Gerard De Baar
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2018, 11:41
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer

Hoe kom ik aan een start nr? deze heb ik nodig voor inschrijven indianapolis srvn 500, ik wil ook weten welke nog beschikbaar zijn.

Thanks alvast voor antwoord. Ik kon het echter niet vinden zo op de website.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Voor de indy zijn ze in principe vrij, dus mag je kiezen welke je wilt (voorkeur is je standaard nummer, welke jij nog niet hebt).

Onder het kopje Srvn Nieuws staat een topic startnummers, daar kan je zien welke vrij zijn.
Je keuze even mailen naar het bestuur en het is rond.

Castrol Racing Team

Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Na de hoge opkomst gisteren mogelijk toch een overweging om de Indycars in de poll op te nemen? Kreng van een wagen, maar met de juiste behandeling en veel complimentjes geven, begint ze steeds beter te luisteren. Het lijkt wel een vrouw....
Bij de polls is het voor mij ook van belang op welke dagen (donderdag of zondag) het bestuur in gedachten heeft voor de verschillende kampioenschappen. Zelf ben ik komend seizoen op de donderdag verhinderd en dat heeft uiteraard invloed op mijn keuzes in de poll.
Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Waren gister wel veel auto’s maar halverwege de race waren er nog 13 over ofzo dus ja


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

en er werd veelvuldig gemeld 'dit is niet mijn ding', dus geeft niet veel hoop op een gevuld veld. eens kijken hoe het zondag gaat
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Ik zit weer eens te denken een race mee te pakken. Maar ik heb natuurlijk alles een beetje gemist en aan mij voorbij laten gaan... Wat zijn de opties? Hoe te doen etc?
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Roy van Ommen schreef: 04 jul 2018, 15:47 Ik zit weer eens te denken een race mee te pakken. Maar ik heb natuurlijk alles een beetje gemist en aan mij voorbij laten gaan... Wat zijn de opties? Hoe te doen etc?
Tijdens de zomer zijn er een hoop verschillende evenementen waarvan je de kalender hier kan zien:

https://www.srvn.nl/evenementen/zomer2018/

Aanmelden daarvoor kan dan in de topics per event die op het forum komen in het evenementen gedeelte.

Voor het 2018-2 seizoen gaat alles lijkt mij zo werken zoals het altijd gewerkt heeft.

ps, kom ook weer eens een uitzending doen, ging altijd lekker! :D
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Ruben Correa Alves schreef: 04 jul 2018, 15:50 ps, kom ook weer eens een uitzending doen, ging altijd lekker! :D
Ja lijkt me wel leuk ;) heb inmiddels weer betere gear enzo :) (mixerboard etc)
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Wanneer is het weer mogelijk om in te schrijven voor de GT3 en de F2000? Volgens eerdere berichten zou het vandaag zijn, maar ik zie daar geen mededeling meer over (kan zijn dat ik niet goed heb gekeken).
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Ik gok dat men gewoon aan het werk is vandaag ;)
Zal wel vanavond worden verwacht ik
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Tja het blijft natuurlijk allemaal vrijwilligerswerk en overdag werken we. ;)

Vanavond hebben we een vergadering waarbij alles voor het komende seizoen wordt besloten, dus de kans is groot dat vanavond de inschrijvingen voor het komende seizoen geopend zullen worden. Maar dat zul je vanzelf zien op het forum, frontpage, Facebook, etc. Kan niet missen.
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Lennart Lippens schreef: 17 jul 2018, 11:07 Ik gok dat men gewoon aan het werk is vandaag ;)
Zal wel vanavond worden verwacht ik
Lennart, wat ken jij de organisatie toch goed van SRVN. :D
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Robin de Jong schreef: 17 jul 2018, 15:59 Tja het blijft natuurlijk allemaal vrijwilligerswerk en overdag werken we. ;)

Vanavond hebben we een vergadering waarbij alles voor het komende seizoen wordt besloten, dus de kans is groot dat vanavond de inschrijvingen voor het komende seizoen geopend zullen worden. Maar dat zul je vanzelf zien op het forum, frontpage, Facebook, etc. Kan niet missen.
Robin, bedankt voor jouw reactie, helder! Het was meer dat ik aan mijzelf begon te twijfelen, vandaar de vraag hier.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Zolang er rechtsonderin op je pc nog steeds 17-7-2018 staat hebben ze nog steeds tijd om het te posten :D :thumbs_happy: :whoaoh:
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Ik zou graag wat willen testen met de DTCC en F2000 voordat ik me definitief inschrijven voor een van de kampioenschappen.
Is het mogelijk dat er servers online komen om dit te doen?
Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Jeroen Cijsouw schreef:Ik zou graag wat willen testen met de DTCC en F2000 voordat ik me definitief inschrijven voor een van de kampioenschappen.
Is het mogelijk dat er servers online komen om dit te doen?
De f2000 is toch al online? Wel eens waar niet op de baan van het kampioenschap maar testen kan.

Gr onno


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Dtcc is nog de vraag welke wagens definitief gebruikt gaan worden.

Kans bestaat uit de "oude mod", maar er is ook kans op de nieuwe scratch build wagens mochten die nog op tijd uitkomen

Castrol Racing Team

Plaats reactie

Terug naar “SRVN”