Vraag aan de SRVN Organisatie?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Beste organisatie,

Misschien moeten we tijdens de komende ALV eens de vraag stellen of we niet een ander format moeten geven aan de indeling van een kalender jaar. Hopelijk lopen we dan ook niet tegen de leegloop twee keer per jaar aan het einde van een seizoen.

Ik heb wel een idee die ik bespreekbaar wil maken indien daar intresse voor is.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Yoeri Gijsen schreef: 31 jan 2017, 21:26 Beste Martijn,

Mijn punt is niet dat de banden het niet gaan houden, maar mijn punt is dat we praktisch de helft van de kampioenschapsraces in een jaar (dus twee seizoenen) rijden met een temperatuur van 10 graden, omdat we meestal op circuits rijden waar het tussen oktober en april kouder is dan die 10 graden. Het verschuiven van de databron van heden naar exact een jaar geleden verandert daar niets aan. Het autosportseizoen loopt doorgaans door de warmere maanden, waarbij men voor de beide, koude uiteinden meestal naar exotische oorden verhuisd. Er is bijvoorbeeld een goede reden dat de F1 begint in Australië, Maleisië, etc, en eindigt Brazilië en Abu Dhabi. Om het wat duidelijker te maken: ik vraag me af waarom we er niet voor zorgen dat we races organiseren bij een temperatuur tussen de 15 en 35 graden, zoals dat in het echt gebeurt. Als daar een keer een raceje met 10 graden bij zit, hoor je mij niet piepen. Als dat het halve seizoen is, dan vind ik dat vreemd.
Beste Yoeri,

Er stond pas 1 weerbericht op het forum en je trekt daaruit al gelijk een aantal conclusies.
Nu staan er meer en kun je zien dat het allemaal wel meevalt.

Ik denk zelf dat we niet alleen qua banen maar ook qua weer instellingen een mooi en uitdagend seizoen tegemoet gaan.

Martijn
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Dave de Vos schreef: 31 jan 2017, 21:39 Beste organisatie,

Misschien moeten we tijdens de komende ALV eens de vraag stellen of we niet een ander format moeten geven aan de indeling van een kalender jaar. Hopelijk lopen we dan ook niet tegen de leegloop twee keer per jaar aan het einde van een seizoen.

Ik heb wel een idee die ik bespreekbaar wil maken indien daar intresse voor is.
Dave,

Neem vooral alle ideeën mee naar de ALV en maak ze daar bespreekbaar.
Daar is de ALV tenslotte voor.

Martijn
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

Martijn Huisers schreef: 31 jan 2017, 21:57
Dave de Vos schreef: 31 jan 2017, 21:39 Beste organisatie,

Misschien moeten we tijdens de komende ALV eens de vraag stellen of we niet een ander format moeten geven aan de indeling van een kalender jaar. Hopelijk lopen we dan ook niet tegen de leegloop twee keer per jaar aan het einde van een seizoen.

Ik heb wel een idee die ik bespreekbaar wil maken indien daar intresse voor is.
Dave,

Neem vooral alle ideeën mee naar de ALV en maak ze daar bespreekbaar.
Daar is de ALV tenslotte voor.

Martijn
Gezien het aantal stemmen gaan we rond de 30 personen komen ;) Dat word smullen.
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Ach Anton, wie niet komt moet niet lopen boeren ook dan maar hé!
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

Dave de Vos schreef: 31 jan 2017, 23:05 Ach Anton, wie niet komt moet niet lopen boeren ook dan maar hé!
Maar dan is de poll ook corrupt :(
Wel stemme en nie komme. Het zijn wel extra kosten. :)

Maar dit gaat dan weer "off topic" :D
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Off topic dat boeit niet zodra we meningen geven gaat de boel op slot!

Wel stemmen maar niet komen lijkt mij anders omdat je dan je stem doorgeeft aan iemand die wel komt.
Indien er meningen worden gevraagt en discussiies worden gevoerd komen de andere meningen achteraf en daar vind ik van dat die niet moeten boeren! Dan hadden ze er maar moeten zijn.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Ieder betalend lid heeft stemrecht. Tijdens een ALV worden beslissingen genomen. Niet ieder lid kan of wil op een ALV aanwezig zijn. Toch vind ik dat ieder lid recht heeft om een stem uit te brengen. Bij de bestuursverkiezing kon dit ook maar moest via een machtiging aan een lid dat wel aanwezig was. Ik vind dat er gewoon door iedereen online gestemd kan worden op onderdelen waarop anders alleen tijdens de stemronde op de ALV gestemd kan worden. Bij politieke verkiezingen kan ik ook naar een dichtbij gelegen locatie gaan om mijn stem uit te brengen. De leden die in de kampioenschappen meerijden, hebben toch ook allemaal online de baankeuze mogen bepalen? Dan zou dat ook met andere kwesties moeten kunnen. Geen idee of ik hiermee de formele status van een ALV ondermijn, maar het is gewoon mijn mening.
Voor het overige ben ik het met Yoeri eens, maar puur voor de realiteitsfactor. Ik stem vóór. ;)
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Wordt er een oefening georganiseerd met betrekking tot de nieuwe start procedure? Of mogen we dat zelf offline testen?

Castrol Racing Team.

Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Als de serverinstellingen goed staan zou je ook met een groepje in de server door kunnen voten baar de race om het online te oefenen.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Idd, een test is niet gepland maar als er een groepje online is valt dat samen wel te testen.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Ehm, we moeten als we op het dak liggen o.i.d. zsm op Esc drukken.
De F2000 server staat nu nog op Exit to monitor of Cancel. Volgens mij moet dit direct naar pits zijn.

Was afgelopen seizoenen wel nl

Castrol Racing Team.

William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Dit kun je in je eigen opties lokaal ook aanpassen in (multi)player.JSON als ik het goed heb.
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Albert van Mourik schreef: 03 feb 2017, 23:28 Ehm, we moeten als we op het dak liggen o.i.d. zsm op Esc drukken.
De F2000 server staat nu nog op Exit to monitor of Cancel. Volgens mij moet dit direct naar pits zijn.

Was afgelopen seizoenen wel nl

Castrol Racing Team.
In practice of in de race? In de race is het namelijk wel altijd zo, maar in practice zou die inderdaad in 1 keer naar het menu moeten gaan.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

In de race, gisteravond even achter de zwevende safetycar aangereden om dat te bekijken.
Na de start op esc gedrukt en toen moesten we met de muis nog selecteren.

Afgelopen seizoenen was het ook tijdens de races gewoon direct naar pits, niets selecteren.
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Hoe bedoel je zwevende safety car Albert? Ik heb namelijk een safety car die ook zweeft want hij heeft geen wielen of ruiten e.d

Heb het er met Martijn over gehad en ga rfactor opnieuw installeren maar als jij hetzelfde hebt ben ik benieuwd wat het kan zijn.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Zoals Martijn gisteren of eergisteren al heeft verklaard in een post op het forum is het een probleem met AMD videokaarten.
Naar een oplossing wordt gezocht met S397.

Castrol Racing Team.

Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Albert van Mourik schreef: 04 feb 2017, 12:59 In de race, gisteravond even achter de zwevende safetycar aangereden om dat te bekijken.
Na de start op esc gedrukt en toen moesten we met de muis nog selecteren.

Afgelopen seizoenen was het ook tijdens de races gewoon direct naar pits, niets selecteren.
Bij mij is dit altijd het geval geweest in de race. Als je op esc drukt dan moet je dat eerst selecteren met de muis.
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

@Albert ik zie nu net het topic pas :kopstooot:

Dan wacht ik even af met opnieuw installeren denk. Bedankt voor je reactie.
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Beste heren,

Zou de agenda weer gevuld kunnen worden, deze optie gebruik ik nog eens.

Bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”