Vraag aan de SRVN Organisatie?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Kun je dat evenement wel gebruiken als schrapresultaat? :D
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Het zou zo maar kunnen dat voor het eerstvolgende event de betreffende rijder zich had afgemeld, waarschijnlijk vandaar dat er niet automatisch van het eerstvolgende event uitgegaan wordt.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

William Geuze schreef:Het zou zo maar kunnen dat voor het eerstvolgende event de betreffende rijder zich had afgemeld, waarschijnlijk vandaar dat er niet automatisch van het eerstvolgende event uitgegaan wordt.
Waar men aan deelneemt dan :D

Zoals het er nu staat lijkt het alsof er overlegd gaat worden welk toekomstig evenement dat zou kunnen worden :smokey:
Gebruikersavatar
Gerben Kelly
Berichten: 377
Lid geworden op: 04 mei 2013, 14:09
Racestuur: Fanatec Clubsport V2 wheelbase

Mensen,

waar komt het "niet joinen in de kwalificatie" ineens vandaan? Artikel 3.2 in het nieuwe reglement? Komt voor mij een beetje als donderslag bij heldere hemel. Hadden mensen hier last van?

Voor mij betekend dit dat ik de Indycar en Civic wel op kan zeggen, omdat ik zondagsavonds altijd rond 8:15 thuis ben, en het er altijd om loopt of ik net voor de kwali binnen ben.

Er zit trouwens een foute verwijzing in artikel 11.2 naar 10.1, zal 11.1 moeten zijn.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Gerben Kelly schreef:Mensen,

waar komt het "niet joinen in de kwalificatie" ineens vandaan? Artikel 3.2 in het nieuwe reglement? Komt voor mij een beetje als donderslag bij heldere hemel. Hadden mensen hier last van?

Voor mij betekend dit dat ik de Indycar en Civic wel op kan zeggen, omdat ik zondagsavonds altijd rond 8:15 thuis ben, en het er altijd om loopt of ik net voor de kwali binnen ben.

Er zit trouwens een foute verwijzing in artikel 11.2 naar 10.1, zal 11.1 moeten zijn.
Dank voor je bericht, Gerben

De beslissing is genomen vanwege de lag die ontstaat wanneer mensen de server inkomen tijdens de kwalificatie. Iedere rijdende coureur verliest van minstens een paar tienden in date geval. Dat is niet eerlijk.

Vervelend dat de kans bestaat dat je de kwalificatie mist.
Gebruikersavatar
Gerben Kelly
Berichten: 377
Lid geworden op: 04 mei 2013, 14:09
Racestuur: Fanatec Clubsport V2 wheelbase

Bedankt voor je antwoord, ik moet wel zeggen dat ik zelf geen last heb gehad van mensen die later joinen in de kwalificatie.

Dan zou trouwens ook hetzelfde gelden voor mensen die in de race crashen of anders uitvallen en vervolgens voortijdig de server verlaten.

Maargoed het is besloten. 9 van de 10 keer heb ik afgelopen seizoen (Civics en FR3.5) op de zondagavond in de kwali gejoined. :(
Op het moment heb ik geen zin om elke zondagavond achteraan te gaan starten, ik zal er nog even goed over nadenken of ik dan mee blijf doen op de zondagavond.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Is het geen optie dat je al bijvoorbeeld in de middag de server ingaat?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Hij is zondags niet thuis. Dus wordt lastig :mrgreen:
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Zo staat dat niet in het bericht, maar als dat zo is dan is het onmogelijk ja.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Weet dat het er niet staat, maar hebben we het vanavond over gehad op ts, dus vandaar dat ik dat wist
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Er waren ooit zelfs regels dat je nooit de server uit mocht gaan, ook om een lagstoot te voorkomen. Maar dat is mede door de laatste builds wellicht overbodig. Ik weet zelf wel dat als ik weet dat er iemand uit is gegaan vlak voor de kwalificatie, dat ik dan wacht met het rijden van mijn getimede ronde, omdat ik geen lagspike wil hebben. Wat er overigens vooral is als er verschillende type auto's ingeladen moeten worden. In de 3.5 zou het dus wel meevallen, maar in een multicar-klasse wat minder.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Beste SRVN Organisatie,

Ik heb even naar alle skins van alle klassen gekeken en daarbij viel mij iets op.
In dit topic heeft een ieder een eigen start nummer mogen kiezen.
Maar nu zie ik ineens dat er 2 mensen zijn met hetzelfde start nummer.
Het gaat hier om nummer #28 die in de lijst staat op naam van Marc Vermeer die mee doet in de DTM.
In de GT is deze toegekend aan Ronald van Dijk.

Hoe kan dit?
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Dat komt omdat Marc onder voorbehoud was ingeschreven in de DTM.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Hoi Lars,

Dank voor je antwoord.
In het topic waar ik naar verwees staat duidelijk dat de startnummers blijven gelden in de daarop volgende seizoen.

Wanneer ben je je startnummer kwijt?
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Binnenkort zullen er naar verwachting een aantal nummers vrijkomen omdat een aantal leden dan wegvalt (lees: contributie niet betaalt). Voor 2016-I was dat nog te vroeg, voor 2016-II zal er dus wel meer ruimte zijn denk ik.
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

Jeroen Huisers schreef:Wanneer ben je je startnummer kwijt?
Als jij zo door gaat :D :kiss_ani:

En Gerben, Jij hebt toch niet zo heel veel moeite om je weg te creëren naar voren ? :D :kiss_ani:
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Die steam downloads, zijn dat de mods met onze skins?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Dat zijn gewoon de mods zoals ze ook op deze site staan. Het is simpelweg een extra mogelijkheid om de mods in je rFactor 2 te zetten, als je tenminste de Steam-versie hebt.
Gebruikersavatar
Gerben Kelly
Berichten: 377
Lid geworden op: 04 mei 2013, 14:09
Racestuur: Fanatec Clubsport V2 wheelbase

Anton Rebel schreef:
En Gerben, Jij hebt toch niet zo heel veel moeite om je weg te creëren naar voren ? :D :kiss_ani:
:kiss_ani: Ik kom je waarschijnlijk vaak tegen onderweg dit seizoen ;) :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kevin Rotting
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 nov 2015, 01:40
Racestuur: T300 F1
Contact:

In het topic: DTCC 2016-I | Grote Prijs van Miami | 14-02-2016, staat er een format met 2 kwalificaties. Klopt dit? Aangezien in het algemene info topic nog steeds staat dat race 2 met reverse top 10-15 is op basis van de race 1 uitslag.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”