Vraag aan de SRVN Organisatie?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Ik experimenteer mee, heb nog een coupon om 3 maanden te reactiveren liggen. Als je account hebt gehad krijg je met enige regelmaat aanbiedingen om alsjeblieft "herintreuder" te worden 8-). Als ik goed time kan ik in vakantie naast zac testje in de stille uurtjes ook nog wat wat iracing racejes meepikken:-)
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Weer een nieuwe feature op de site of ben ik nou gek geworden?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

Ger Heuts schreef:Weer een nieuwe feature op de site of ben ik nou gek geworden?
Het laatste .. ;)
Gebruikersavatar
Marc Vermeer
Berichten: 290
Lid geworden op: 30 sep 2011, 21:14
Racestuur: Fanatec CSL DD

Als je met je muis boven het icoontje blijft hangen zie je dat dit staat voor een "ongelezen bericht". Dus weet je waar je gebleven bent met lezen vanaf de laatste keer.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Ik weet het, ik blijf maar vloeken in de kerk, maar de laatste wedstrijd van het GT-kampioenschap valt samen met de finale van EK v**tbal 2012. "Onze helden" (pfffrrrtttttttttttttt) zijn weliswaar al lang naar huis, maar misschien zijn er GT-rijders die graag de finale willen zien. Door het uitwijken van de F1 race op Montreal wordt het moeilijk om nog uit te wijken, dat weet ik. Ik wilde het toch even melden.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Ik zou zeggen, zet Langs de Lijn maar op tijdens het rijden :lol:
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Heeft SRVN nog geen brief gekregen van circuit Spa Francorchamps met het verzoek het logo aan te passen? Het lijkt er wel heel veel op....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Ger Heuts schreef:Heeft SRVN nog geen brief gekregen van circuit Spa Francorchamps met het verzoek het logo aan te passen? Het lijkt er wel heel veel op....
Afbeelding
Ik denk dat je de vraag verkeerd stelt... Heeft Spa-Francorchamps nog geen brief van SRVN gehad om het logo te veranderen ;)
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Krijg nou wat! Ik ga direct aan de typemachine. :evil:
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Op de portal staat in de oranje balk helemaal rechts Teams en rijders waaronder ook nog de F1 en Toerwagens vermeld staan. Tijd voor een update, lijkt me.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Klopt, was ik al mee bezig, maar we kunnen het niet aanpassen nu, eigenlijk moet het complete Teams/rijders nu weg. Omdat we nu niet standaard 2 man per team hebben, kunnen we niet correct de teams/rijders aanpassen. Heb al de vraag uitstaan bij Robert, echter is hij nu lekker met vakantie :)
Arno Bultman

Goede middag Organisatie

2 vragen

zijn de datums al bekend van de nieuwe kampioenschappen?
(hopelijk zit er tussen de DTM en de 3.5 10 dagen ipv 4)

en hoeveel leden mogen er eigenlijk maximaal in 1 raceteam?

:kerstmuts: :kerstmuts:
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Teams blijven weer 4. De Civic zal beginnen op 1 februari, de DTM op 5 en de 3.5 op 8.
Arno Bultman

Beste Organisatie,

is het ook mogelijk dat de DTM server opnieuw wordt ingesteld?
met een soort van roulette aan circuits van aankomend seizoen?

zo kunnen we alvast beetje baankennis op doen en samen trainen :driving:

:byebye:
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Heb wat banen van afgelopen seizoen in de lijst gezet. Om extra banen toe te voegen moet er een nieuwe mod gemaakt worden, dus ik gok dat je nog ongeveer 2 weken moet wachten.
Arno Bultman

Giel de Haan schreef:Heb wat banen van afgelopen seizoen in de lijst gezet. Om extra banen toe te voegen moet er een nieuwe mod gemaakt worden, dus ik gok dat je nog ongeveer 2 weken moet wachten.

thank you
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Zie net weer een iRacing 6 uur van Interlagos, zijn er nog plannen om bij SRVN een 'echte' endurance race te gaan rijden? :)
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Nou William we rijden al echte endurance races met Rfactor2 bij Vwec en Racedepartment.
Hier hebben we geen Iracing voor nodig. ;)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ik denk dat William doelt op de plannen die we hadden gepresenteerd tijdens de Open TeamSpeak vergadering. Binnenkort hebben we een eerste meeting met collega-leagues om het Endurance verhaal naar een hoger plan te tillen.

Voor nu dus nog niet meer informatie, maar die volgt zodra wij dit ook kunnen melden!
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Ik ben benieuwd! :)
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”