Vraag aan de SRVN Organisatie?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
René van Noort

Jos Friemann schreef:*kuch*Race 07 - WTCC 2010*kuch*
Ik ben het wel met je eens Jos. Ik rijd Beamer en een extra versnelling is niet weg. Maar de reden om met 2006 en 7 te rijden had er volgens mij mee te maken, mensen zo min mogelijk op kosten te jagen. Voor mij maakt dit niet uit, ik heb de expansion al, maar mss voor anderen. Enne, minder roken helpt ook :lol: kuch
Gebruikersavatar
Jos Friemann
Berichten: 571
Lid geworden op: 17 feb 2012, 01:30
Racestuur: T500RS + Ferrari F1 Add-On
Locatie: Nieuw-Vennep

WTCC 2010 is ook te vinden ipv te kopen ;)
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Jos Friemann schreef:WTCC 2010 is ook te vinden ipv te kopen ;)
Hoe wilde je dat rechtvaardigen? (I'm thinking pirate, yarr)
Gebruikersavatar
Jos Friemann
Berichten: 571
Lid geworden op: 17 feb 2012, 01:30
Racestuur: T500RS + Ferrari F1 Add-On
Locatie: Nieuw-Vennep

niet, iedereen is genoodzaakt die mod te hebben, en we gaan er allemaal vanuit dat we deze netjes kopen
en voor diegene die dat niet doen en ze kunnen wel rijden, chapau
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Wat is de relatie tussen SRVN en GeVa-racing? Ik zie dit laatste opeens onder aan de pagina staan.
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Ik gok Melroy Heemskerk
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Dat klopt. :)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Inderdaad!
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Hij sponsort SRVN? Roadworks mag dan iig wel de link van SRVN op zijn pagina onder links opnemen :)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Wat heeft Roadworks met GEVA Racing te maken? Anyhow, met Melroy en Geva Racing hebben we een leuke band inmiddels. Dus vandaar gewoon het logootje, als zijnde 'partner' of hoe je het beestje ook een naam wil geven.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Jan Wim Ensing schreef:Goeie vraag, hebben we nog niet besproken. Wel hebben we geconstateerd dat we behoorlijk tevreden zijn met de TW-klasse.
Is hier al een ei over gelegd?


Punt 2:
viewtopic.php?f=81&t=538

Kunnen we er van uitgaan dat er geen protesten zijn binnen gekomen n.a.v. Brands Hatch ? Of is de feest commissie nog bezig met de protesten?
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Geen antwoord op de vraag van Rutger, maar weer een volgende vraag:
We rijden nu met rFactor en Race07. Beide van dusdanige leeftijd dat iedereen inmiddels een pc heeft die dat wel aankan. Met rFactor2 zijn er in het begin veel fps-problemen geweest. Zou Assetto Corsa of Project Cars uitkomen en zouden hier ook kampioenschappen mee verreden worden, dan lopen een aantal mensen tegen hardwareproblemen op. Enkele pc's trekken het grafische geweld gewoonweg niet. Wordt hier nog rekening mee gehouden, zodat de mensen die niet meteen een nieuwe pc kunnen aanschaffen (of een flinke update uitvoeren op de bestaande configuratie), toch in tenminste één kampioenschap mee kunnen rijden?
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Het valt me ook op dat de circuit / rijders briefing de laatste tijd niet meer toegevoegd wordt.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Zoals we hebben aangegeven in de openbare notulen gaan we, als we overgaan, gefaseerd overgaan. Dit houdt in dat er altijd een overgangsfase zal zijn met 'oude' en 'nieuwe' software. Dus geen zorgen! Die 486 kun je nog altijd aanslingeren ;)

Over de protesten kan ik persoonlijk geen antwoord op geven. "Daar ga ik niet over". :lol:

Verder over de rijdersbriefing, we moeten kijken hoe we dit in het vervolg kunnen aanpakken. De videorondjes zijn achterwege gelaten vanwege de komst van het SRVN Magazine, dat heeft in mijn ogen meer prioriteit dan een rondje over het circuit met commentaar e.d. We kunnen ervoor kiezen om dat in beperktere vorm te laten gebeuren, maar voor 4 kampioenschappen is het echt enorm veel werk. We kunnen kijken naar een beperktere mate van briefing, in de vorm van bijvoorbeeld een .pdf met tekst en uitleg over het betreffende evenement.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Rutger Mahu schreef: Is hier al een ei over gelegd?
Nee, want zo ver zijn we nog niet. Daarnaast is er nog tijd genoeg, want we hebben nog twee maand te gaan in het huidige seizoen, en daarna volgt de ZAC. Persoonlijk verwacht ik wel dat RACE07 blijft.
Rutger Mahu schreef: Punt 2:
viewtopic.php?f=81&t=538

Kunnen we er van uitgaan dat er geen protesten zijn binnen gekomen n.a.v. Brands Hatch ? Of is de feest commissie nog bezig met de protesten?
Wordt aan gewerkt.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

René Hoogterp schreef:Zoals we hebben aangegeven in de openbare notulen gaan we, als we overgaan, gefaseerd over.
Lezen, wie is er niet groot mee geworden.... :oops: :oops: Dus ik kan ook mijn 28k inbelmodem aanhouden?
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

In Race07 zijn het aantal plaatsen beperkt bij SRVN ( ik meen 24?? ), ik kwam toevallig op volgende foto:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Hier zitten er meer dan 50 in de servert.. Is het misschien een idee om dit verder uit te zoeken, voor volgend seizoen ?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Voor zover ik weet is er een hack voor, maar veroorzaakt die ook grote problemen. Rijders hebben dan bijvoorbeeld geen pitbox en volgens mij waren er nog wel meer.
Gebruikersavatar
Thomas Arends
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 apr 2012, 14:48
Racestuur: Simucube OSW

Het zou kunnen, maar dan kan je inderdaad alleen (onofficiele)add-on circuits rijden die 24+ pitboxen hebben
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

De vraag dan is, is er ooit wel eens 22+ geweest in de server. Zo niet, dan hoef je niet echt zorgen te maken.
Zijn vaker wel wat afmeldingen....
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”