[ORG] Standaard mailtekst aangaande Sponsoring en bedragen

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Haiho.
Vorige ALV, hadden wij het er over dat er een Standaard Tekst opgezet zou moeten worden, die je in je mail kan verwerken naar potentiele sponsoren ( als dat, Potentiele, niet goed is, sorry, kom er even niet uit....... :evil: ).
Is deze al ergens te vinden, of heb ik zoals zo vaak ergens overheen gekeken?
Ik verneem het graag.

Wil toch ook nog iets anders aankaarten, aangaande de TW.
We zijn over gegaan van 2 staande starts, naar 1 Staande en 1 Rollende, mijns inziens hebben de Voorwielwagens nu meer voordeel, teveel......
Kee, Staande Start zijn ze langzamer weg, klopt, maar deze heren kunnen altijd wel af met 2 banden te wisselen, en de achterwiel wagens eigenlijk nooit.
Een staande start én rollende start lijkt mij dan ook okee, maar dan moet iedereen 4 banden wisselen, om zo weer het Té grote voordeel vd rollende start te verkleinen.

VG Wilco :byebye: :kerstmuts:
Maurice Zondag

Als verstokt BMW rijder in de TW kan ik me daar wel bij aansluiten ja. Frustrerend als de twee wiel gewisselden dweilend de baan over gaan en je daarom er niet voorbij kunt of onverwachte tikken uitgedeeld worden.
Arian Been

Even mijn mening:

Rollende start is helemaal puik. Kijk naar de kwalificatie, ik had afgelopen keer samen met Rutger de 1-2. Nog voor de eerste bocht lagen we al 4 en 5. Je snapt dat wij dus eigenlijk totaal geen waarde hechten aan de kwalificatie!!
Met de rollende start zijn de kansen tenminste gelijk.

Mbt de bandenwissel. Ik heb dit seizoen al vaker een 4 bandenwissel gemaakt om het dweilende zoals Maurice aangeeft te voorkomen en om ook in het laatste gedeelte van de race nog competitief rond te kunnen rijden.
De aantal keren dat wij wel 2 banden heben gewisseld hebben we ook niet gewonnen, beter gezegd, we hadden er totaal geen winst mee behaald, dus het voordeel wat je ons doet toeschrijven lijkt me niet meer dan een luchtballon en een hersenspinsel van jezelf ;)
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Blijft toch het gezelligste kampioenschap, dat toerwagen... Om op je eerste vraag en topictitel terug te komen Wilco, mij zegt het niets. Dat betekent dat er nu in ieder geval niet zoiets is. Ik zal het nog even onder de aandacht brengen van de betrokkenen personen.
Maurice Zondag

Nog even terugkomend op de 'klacht' van Wilco en het antwoord van Arian. Is het dan een idee om in te voeren dat we twee rollende starts kennen en een verplichte 4 banden wissel. Volgens mij is dan niemand in het voordeel of nadeel.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Ja kan ik me wel in vinden Mauruis
Arian Been

Jan Wim Ensing schreef:Blijft toch het gezelligste kampioenschap, dat toerwagen...
Lekker onderbouwde opening om te reageren....
En dan krijg ik wel eens te horen waarom ik niet zo actief meer ben op het forum? Nou bij deze ben ik weer stil...
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Een geintje moet kunnen, niet zulke lange tenen alsjeblieft. Ik blijf het jammer vind dat veel wat met de toerwagens komt gepaard lijkt te moeten gaan met verwijten en Calimero-gevoelens. De BMW's starten te snel en de FWD's slijten de banden niet hard genoeg. We zitten nu eenmaal met RWD-en FWD-wagens. Dat houdt in dat er altijd verschillen zullen blijven. Mocht een reglementswijziging gewenst zijn, dan kan dat altijd besproken worden tijdens de ALV of besprekingen op TS zoals die na de seizoenen plaatsvinden.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”