[R07] STCC 2-discussietopic (nu met STCC & WTCC10 discussie)

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot Race 07 en de daarbij behorende aanvullingen.
Gebruikersavatar
Thomas Arends
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 apr 2012, 14:48
Racestuur: Simucube OSW

Ik heb deze uitbreiding ook, dus ik ben voor!
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Door kleine meevaller mooi aan kunnen schaffen! Nu mogen dus ook de banen gebruikt worden :D
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Even voor de duidelijkheid: ook zonder gebruik van de banen ben je hem nodig. Immers, de auto's kunnen niet op je PC verschijnen als jij de bestanden niet hebt.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Ben je hem nodig????? Is je fatsoenlijk Nederlands op??
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Afbeelding

En waar schaar je jezelf dan onder? ;)

Ontopic: Ik wil best de overstap maken naar een uitbreiding van RACE07 en als STCC2 de enige optie is, dan schaf ik die wel aan. Maar dan niet na een maand vragen wie er allemaal WTCC2010 wil aanschaffen (hoewel ik die persoonlijk al heb).
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Had dit Topic zoals zo vaak over het hoofd gezien.
Heb Deze ook.
Hoewel ik zit te wachten op de WTCC 2011, als tie al komt, of kan iemand de BMW van Coronel Painten in de WTCC die we nu gebruiken en voor de 2012 versie ( Ger? je was al iets op wegt ;) )
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

WTCC 2011 zal wel niet meer komen, aangezien Simbin bezig is met GTR3. Maar de BMW 320si die in STCC2 zit is volgens mij dezelfde die nu nog gebruikt wordt. De skin van Tom is hier te downloaden.
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Jan Wim Ensing schreef:WTCC 2011 zal wel niet meer komen, aangezien Simbin bezig is met GTR3. Maar de BMW 320si die in STCC2 zit is volgens mij dezelfde die nu nog gebruikt wordt. De skin van Tom is hier te downloaden.
Thnx JWE, zalt ik me even aanmelden.
Andere vraag als we nu toch even bezig zijn, heb gezien dat men ook op de Nordschleife rijdt, waar kan ik die Track dan weer vandaan toveren?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Die zit in GTR Evolution. En nu maar weer ontopic. ;)
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

SRVN Organisatie schreef:
* Er zijn leagues die de VW verbieden omdat deze te snel is. (*=VW)



**Andere leagues geven deze wagen extra strafgewicht. (**=Cruze)

Ok, VW is verbannen, maar krijgt de Cruze ook bij SRVN strafgewicht ? Zijn er nog andere wagens welke strafgewicht hebben ontvangen?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Er zijn geen verdere strafgewichten vastgesteld. Dat zou ook wel vermeld zijn in het Inschrijvingstopic.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Ger Heuts schreef:- Offtopic geneuzel... ;) Waarom rijdt er niemand met de Scirocco? Die krijgt nog meer strafgewicht dan de Cruze.

Zoals het er nu naar uitziet, krijgt rF2 op korte termijn geen WTCC/STCC-mod. Dit houdt dan in, dat we "voorlopig" nog met Race07 blijven rijden. Marc heeft dan een goed punt met zijn opmerking over WTCC 2010. Je hebt dan de keuze tussen BMW, Chevrolet en Seat. Volgens mij zijn die drie redelijk aan elkaar gewaagd. Tegenargument kan zijn dat het spel aangeschaft moet worden. Maar voor de prijs hoef je het niet te laten. Veel mensen hebben deze uitbreiding al en de contributie voor SRVN is gehalveerd voor 2013, waarbij ook nog veel mensen slechts 10 euro hoeven te betalen. Is het waard om dit onderwerp te verschuiven naar waar het thuishoort of is de beslissing voor "seizoen 2 of 3" al definitief, ongeacht of er nog gekeken wordt naar strafgewichten?
Marc Vermeer schreef:Achjah, zoals men aan het kampioenschap kan zien heeft men niet veel voordeel van de Cruze hahaha

P.S: Waarom doen we niet WTCC 2010 ipv STCC2?

Carlist WTCC 2010
Chevrolet Cruze
Chevrolet Lacetti
Seat Leon TDI
BMW e90 320si

Carlist STCC2
Opel Astra
VW Scirocco
Toyota Corolla T-Sport
Chevrolet Cruze
Alfa Romeo 156
BMW 320si e90 2008
BMW 320si e90 2009
Chevrolet Lacetti
Honda Accord Euro-R
Volvo C30
Seat Leon TSFI
Volvo S60
Volvo 240 Turbo Gr A (Bonus Content)
Volvo 850 BTCC (Bonus Content)
Volvo S40 BTCC (Bonus Content)
Jeroen Cijsouw schreef:Als voorbeeld. Scroll even verder naar onderen totdat je bij het kopje inschrijven komt. http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=1536
Ik heb n.a.v. de opmerking van Jeroen een beetje rondgekeken op dat Digitalracing. Is het niet een idee om al die wagens beschikbaar te stellen bij SRVN ( geen idee hoe dat zit met onderlinge verschillen tussen de wagens uit de div. jaren ) :mrgreen:

Digitalracing schreef:
Je hebt de keuze uit de volgende bolides:

WTCC2008
BMW 320Si E90
Chevrolet Lacetti
Seat Leon TDi
Seat Leon
Honda Accord Euro R
Lada 110S

STCC
BMW 320Si E90
BMW 320Si E90 Seq
BMW 320Si E46
Volvo C30
Volvo S60
Honda Accord Euro R
SEAT Leon
Audi A4
Alfa Romeo 156
Peugeot 308
Chevrolet Lacetti
BMS Incognito

STCC2
Volvo C30 2010
Volvo S60
BMW 320Si 2009
BMW 320Si
BMW 320Si E46
Honda Accord Euro R
SEAT Leon
Peugeot 407
VW Scirocco
Chevrolet Cruze
Chevrolet Lacetti
Opel Astra OPC
Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 156 GTA
Toyota Corolla Sport

WTCC2010
SEAT Leon TDi
Chevrolet Cruze LT
Chevrolet Lacetti
BMW 320Si 2009
BMW 320Si 2010
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Als je alle auto's beschikbaar wilt maken, dan moet je ook een template van ze hebben. Ik neig toch meer naar WTCC 2010.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Wel gaaf natuurlijk, maar zullen er in de praktijk echt veel andere auto's gekozen worden dan de BMW, Cruze en een verdwaalde Alfa/Honda/Volvo?
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

René Hoogterp schreef:Wel gaaf natuurlijk, maar zullen er in de praktijk echt veel andere auto's gekozen worden dan de BMW, Cruze en een verdwaalde Alfa/Honda/Volvo?
Ja dat is ook weer zo, maar als het technisch gezien niet méér werk is en de mogelijkheid er is; why not :mrgreen:


Ger Heuts schreef:Als je alle auto's beschikbaar wilt maken, dan moet je ook een template van ze hebben. Ik neig toch meer naar WTCC 2010.
Templates geen probleem, deze bestaan van alle wagens

http://www.raceroom.net/news/simbin/rac ... -released/

En een wat uitgebreidere:

http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=1260
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Templates is inderdaad het punt niet. Wat dat wel is, is dat je uitbreidingen zult moeten kopen. Je kunt je afvragen of dat nog de moeite loont voor een spel uit 2007. Vergeet niet dat er binnenkort nog veel meer interessants uitkomt zoals RaceRoom Experience en Assetto Corsa.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Toch mooi om te lezen dat de organisatie zich al met langetermijnvisie (komt in het Nationaal dictee 2013 en ik weet niet of ik zo goed heb geschreven...) bezig houdt. Als STCC mogelijk vervangen gaat worden door andere sims, dan is het inderdaad zinloos om over te stappen op een andere uitbreiding. Maar het kostenaspect heb ik al een keer beschreven. Ik wacht verder af.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Jan Wim Ensing schreef:Templates is inderdaad het punt niet. Wat dat wel is, is dat je uitbreidingen zult moeten kopen. Je kunt je afvragen of dat nog de moeite loont voor een spel uit 2007. Vergeet niet dat er binnenkort nog veel meer interessants uitkomt zoals RaceRoom Experience en Assetto Corsa.
Misschien een stomme vraag... Zitten in die genoemde spellen ook WTCC wagens ? Is er überhaupt iemand bezig om een WTCC game te maken?

Al vind ik Race07 incl addons nog prima functioneren hoor ;)
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Nee, al gaan de geruchten dat Shift 2 de WTCC-licentie heeft. rFactor 2 krijgt wel één BTCC-wagen, die licentie heeft ISI geregeld, maar welke is onbekend.
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Zoals jullie wellicht gelezen hebben in het +/-topic heeft Simbin weer een sale voor het grootste gedeelte van de spellen zoals GTR2, GTR, GT Legends etc. Ook RACE 07 en haar uitbreidingen zijn weer voor een goedkopere prijs te krijgen. Zo is het mogelijk om STCC én WTCC10 te kopen voor een gezamenlijke prijs van € 2,38. Eerder twijfelde de Organisatie om extra uitbreidingen te verplichten vanwege het kostenaspect, er van uitgaande dat de normale prijzen nog altijd van toepassing waren.

De Organisatie wil graag weten hoe de TW-rijders denken over het uitbreiden van de vereiste uitbreidingspakketten met STCC en WTCC10. Op die manier zouden de volgende wagens bij de bestaande vloot komen:

- BMS Incognito (Mercedes Benz C200 RWD)
- Peugeot 308
- Audi A4
- Seat Leon TDI

Qua circuits komen de volgende erbij:

- Zolder 2010
- Marrakech 2010
- Algarve 2010
- Okayama 2010
- Valer

Nogmaals, we zijn erg benieuwd naar jullie mening dus post wat je ervan vindt. De aanbiedingsacties lopen tot 5-1-2013, dus voor die tijd moet er een beslissing genomen worden. Let op! STCC maakt geen onderdeel uit van RACE Injection en zul je dus los aan moeten schaffen (€ 0,89)
Plaats reactie

Terug naar “Race 07”