[R07] krijg geen toegang tot Internet Game ?

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot Race 07 en de daarbij behorende aanvullingen.
Gesloten
Chris Debusschere

Hallo,

Ik heb alles staan wat Race07 betreft op me computer.
Steam account
Spelen: RACE07, RACE 07 -Formula RaceRoom Add-On, GTR Evolution, GT Power Expansion, Race Injection, RACE On, RaceRoom Racing Experience, The Retro Expansion, STCC II, en The WTCC 2010 Pack.

Alles draait perfect offline.

Wil ik naar Online gaan - Internet game krijg ik volgende melding: Connecting To Lobby, en dan No Response From Lobby Server en slaat weer uit.
Dit gebeurt zo wel bij start van Race 07 of bij start GTE Evolution.

Heb wel intussen ook de map van SRVN Touringwagenkampioenschap ingeplaatst op de juiste plaats, want offline werkt die en zie ik de rijders wagens van de leden.

Wat kan dit probleem nu opeens zijn ?

Christiaan :driving:
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Heb je misschien de firewall dicht staan voor Race07? Misschien dat je eerst toestemming moet geven aan je Firewall dat Race07 contact maakt met het internet..

Start -> Configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Windows Firewall -> "Een programma of onderdeel toegang geven via Windows Firewall

Kijk eens of Race07 en Steam in deze lijst als toegestaan staan, zo niet, kijk eens of het je lukt om deze handmatig toe te voegen tot de Firewall. Je moet dan op zoek naar de .exe van Race07.

Groeten,
Roy
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Heb je toevallig nieuw internet of een nieuwe router gekregen?
Volgens mij moet er in je router "port forwarding" ingesteld worden.
Vraag mij even niet welke poorten, maar dat moet wel te vinden zijn via Google.
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Port Forwarding voor een spel!? Lijkt me niet om een server te hoeven joinen.

Port Forwarding is er voor om, wanneer er een poort extern op jouw IP adres word aangesproken, deze intern naar het juiste IP adres en poort word doorgezet...

Lijkt me niet dat Race07 dit nodig heeft...

Grt.
Roy
Chris Debusschere

is nu dik in orde. Had gaan zien naar me firefox brol, want die laat veel niet toe, en heb de game toegelaten en het is in orde nu. Kan rijden en ze nu vinden via Join.

Bedankt voor de goeie tip Roy, want dat was het probleem.

Christiaan :thumbs_up:
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Graag gedaan.

Topic mag dus gesloten worden.
Gesloten

Terug naar “Race 07”