Ik zit met het volgende probleem.
Gisteren in de gt server gezeten en toen iemand de server herstarte ivm matchmaker liep de boel vast. Sindsdien doet multiplayer het niet meer, single player is geen probleem.
Hij start multiplayer wel op maar zodra de lijst met servers dient te verschijnen zegt hij rfactor werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht.
iemand?
[rF2] multiplayer werkt niet meer
- Bram Beelen
- Berichten: 573
- Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
- Racestuur: Logitech G27
- Locatie: Zetten
- Contact:
-
- Berichten: 3952
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
- Locatie: Marum
Helaas, weer problemen. Hebben ze les gehad van Steam of zal er binnenkort een nieuwe build aankomen?
- Bram Beelen
- Berichten: 573
- Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
- Racestuur: Logitech G27
- Locatie: Zetten
- Contact:
Dus ik hoef het niet opnieuw te installeren zoals ik van plan was?
-
- Berichten: 2878
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
- Locatie: brunssum
zat ik me ook juist af te vragen maar wacht er dus toch maar even meeBram Beelen schreef:Dus ik hoef het niet opnieuw te installeren zoals ik van plan was?
dan maar offline even wat laps oefenen (offline race heeft weinig zin, AI klopt volgens mij bijster weinig van)
-
- Berichten: 3952
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
- Locatie: Marum
Dat zou ik sowieso niet doen, herinstalleren. Er kan altijd wat gebeuren, het is nog steeds beta natuurlijk.
En de AI van rF2 wordt juist alom geprezen omdat het geweldig zou zijn. Dus misschien eens proberen.
En de AI van rF2 wordt juist alom geprezen omdat het geweldig zou zijn. Dus misschien eens proberen.
-
- Berichten: 2878
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
- Locatie: brunssum
dan wil ik ook uberalien genoemd worden .Jan Wim Ensing schreef:Dat zou ik sowieso niet doen, herinstalleren. Er kan altijd wat gebeuren, het is nog steeds beta natuurlijk.
En de AI van rF2 wordt juist alom geprezen omdat het geweldig zou zijn. Dus misschien eens proberen.
zojuist de srvn mod gebruikt met stuk of 18 370's op de baan en AI strength op 100%
geen crashes zoals op croft met de clio's (ok dat is geen geen isi track), maar op portemao leek wel of de AI's op limiter rondjes reden...in race zette ik binnen een lap of wat de rest van veld op een lap. lijkt me nog niet als bedoeld.
iemand al eens bij maker liferacers gevraagd of ie van plan is een rf2 versie te maken?
-
- Berichten: 3952
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
- Locatie: Marum
Opgelost.