[rF2] multiplayer werkt niet meer

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Ik zit met het volgende probleem.

Gisteren in de gt server gezeten en toen iemand de server herstarte ivm matchmaker liep de boel vast. Sindsdien doet multiplayer het niet meer, single player is geen probleem.

Hij start multiplayer wel op maar zodra de lijst met servers dient te verschijnen zegt hij rfactor werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht.

iemand?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Helaas, weer problemen. Hebben ze les gehad van Steam of zal er binnenkort een nieuwe build aankomen?
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Dus ik hoef het niet opnieuw te installeren zoals ik van plan was?
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Bram Beelen schreef:Dus ik hoef het niet opnieuw te installeren zoals ik van plan was?
zat ik me ook juist af te vragen maar wacht er dus toch maar even mee 8-)
dan maar offline even wat laps oefenen (offline race heeft weinig zin, AI klopt volgens mij bijster weinig van)
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Dat zou ik sowieso niet doen, herinstalleren. Er kan altijd wat gebeuren, het is nog steeds beta natuurlijk.
En de AI van rF2 wordt juist alom geprezen omdat het geweldig zou zijn. Dus misschien eens proberen. ;)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Jan Wim Ensing schreef:Dat zou ik sowieso niet doen, herinstalleren. Er kan altijd wat gebeuren, het is nog steeds beta natuurlijk.
En de AI van rF2 wordt juist alom geprezen omdat het geweldig zou zijn. Dus misschien eens proberen. ;)
dan wil ik ook uberalien genoemd worden 8-) .
zojuist de srvn mod gebruikt met stuk of 18 370's op de baan en AI strength op 100%
geen crashes zoals op croft met de clio's (ok dat is geen geen isi track), maar op portemao leek wel of de AI's op limiter rondjes reden...in race zette ik binnen een lap of wat de rest van veld op een lap. lijkt me nog niet als bedoeld.

iemand al eens bij maker liferacers gevraagd of ie van plan is een rf2 versie te maken?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”