[rF2] Omgeving niet altijd zichtbaar

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Gesloten
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Heren,

Ik heb het volgende probleem met rFactor2. Af en toe, en de laatste tijd steeds vaker zie ik geen omgeving naast de baan. Zoals je bij spa bijvoorbeeld overal bos langs de baan hebt staan kijk ik naast de baan tegen de wolken aan.

Soms krijg ik het weer goed als ik de boel opnieuw opstart maar nu niet meer...

Meer mensen hier last van, of beter nog een oplossing voor?

Wordt btw echt tijd voor een update van isi want het gedrag van de autos als je mekaar raakt slaat ook helemaal nergens meer op.. alsof je op de maan aan het rijden bent.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Uhm Beta ?
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Als er nog iemand een zinvolle opmerking heeft hoor ik het graag.

Kan Rutger lekker Race07 gaan rijden, wat een vet spel is dat! 8-)
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Ik heb nog wel een zinvolle opmerking, maar denk niet dat je dat op prijs gaat stellen :mrgreen:
Arian Been

Bram Beelen schreef:Als er nog iemand een zinvolle opmerking heeft hoor ik het graag.

Kan Rutger lekker Race07 gaan rijden, wat een vet spel is dat! 8-)
In ieder geval wel met een omgeving :lol:
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Misschien heb je hier wél iets aan, als zul je er niet blij mee zijn: Klik!
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Arian Been schreef:
Bram Beelen schreef:Als er nog iemand een zinvolle opmerking heeft hoor ik het graag.

Kan Rutger lekker Race07 gaan rijden, wat een vet spel is dat! 8-)
In ieder geval wel met een omgeving :lol:
Homoooooo's! 8-)
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Jan Wim Ensing schreef:Misschien heb je hier wél iets aan, als zul je er niet blij mee zijn: Klik!
Hoe is het dan te verklaren dat bij bijvoorbeeld Palm Beach de bomen weer terug kwamen na het opnieuw opstarten van het spel?

Dus ik kan alles WEER JA $%^$%^$%^$%^**(*%^# WEER opnieuw installeren en dan is het nog maar de vraag of het helpt begrijp ik. Het lijkt me dan wijzer om het gewoon te verwijderen en niet meer te installeren..

Ik begin het eerlijk gezegd wel zat te worden hoeveel gezeik en gebug er in rf2 zit...
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Doe je beklag bij ISI zelf, of vraag een refund aan. Als je tenminste niet meer dan twee maanden in het bezit bent van rF2. Probleem opgelost.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Gut gut, alleen Bram zélf heeft een probleem met deze bomen en dan meteen zo reageren? Ik heb persoonlijk weinig last van bugs...

Begrijp mij goed hoor... maar als je het vraagt, je krijgt antwoord en je gaat zo reageren. Dan kweek je weinig sympathie...

Het is ook duidelijk volgens dat topic dat het meer een probleem is bij de gebruiker dan bij het spel. Dus misschien moet je daar ook even naar kijken. Verder: heb je al wat grafische instellingen aangepast of andere zaken geprobeerd?

Dat elk spelletje tegenwoordig bugs heeft wordt voor het gemak even vergeten volgens mij, ook spellen die al jaren op de markt zijn.
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Mijn reactie is zoals Jan Wim zegt tegen isi gericht, mag ik? Je zou er goed aan doen Rene om bij mijn post eens iets beter te lezen alvorens het als een aanval op SRVN te zien... Maargoed die oogkappen zitten inmiddels al vastgeroest volgens mij.
Gebruikersavatar
Bram Beelen
Berichten: 573
Lid geworden op: 12 sep 2011, 16:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Zetten
Contact:

Het een en ander wordt hier flink uit zijn verband gerukt maargoed, met de opties van JWE moet het wel lukken en anders maar geen bomen.

Slotje!
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Beelen en ik hebben, zoals wel vaker, het gewoon even via Whatsapp besproken, want alles wordt verkeerd opgevat. Ik zag het totaal niet als een aanval op SRVN immers... ;)
Gesloten

Terug naar “rFactor 2”