[rF2] licentie - levenslang of per jaar?

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Jesse Doornbus
Berichten: 186
Lid geworden op: 27 nov 2011, 14:53
Racestuur: T300 RS
Locatie: Groningen

Wat is het handigste: Rfactor 2+levenslang online toegang
of per keer (jaar) betalen voor online?

Edit: en kun je ook met ideal betalen?
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Ik zou gewoon voor levenslang gaan, ik denk dat dat wat goedkoper is.

En nee je kunt niet met Ideal betalen, alleen met paypal en creditcard.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Robbie Bouchoms schreef:Ik zou gewoon voor levenslang gaan, ik denk dat dat wat goedkoper is.

En nee je kunt niet met Ideal betalen, alleen met paypal en creditcard.
Ligt eraan hoe lang je het wilt spelen. Ik geloof dat je vanaf een jaar of 3 a 4 quite speelt. Daarvóór is jaarlijks betalen goedkoper.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Dat is een afweging die je zelf moet maken. Ik heb hem gelijk afgekocht, want zoveel is €65,- niet. Helemaal als je kijkt naar bijvoorbeeld de F1-serie, die ieder jaar uitkomt á €60,-.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ik heb ook een Lifetime gekocht, denk dat we wel wat jaartjes ermee gaan doen uiteindelijk :) En dan nog... Het verschil is verwaarloosbaar ;)
Toine de Jong

maar is er in content verschil? aangezien de game nu al wat ouder is dus mogelijk halen we de 4 jaar niet eens meer met rf2
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

De 4 jaar hebben de heren in bovenstaande posts al gehaald, aangezien dit topic uit 2012 komt. :P Of je daar nu nog 4 jaar aan vast kan plakken weet ik niet. Reiza werkt aan een sim voor 2017 (niet Automobilista) en tegen 2020 zal ISI vast wel het een en ander in de planning hebben staan.
Toine de Jong

maaaaaaaaar is er verschil in content tussen lifetime of yearly?
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Licensing staat volledig los van content.
Gebruikersavatar
Marcel Offermans
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 dec 2015, 15:54
Racestuur: SimSteering FFS, GT3 wheel
Contact:

Toine de Jong schreef:maaaaaaaaar is er verschil in content tussen lifetime of yearly?
Zoals William al zegt, er is geen enkel verschil in content. Sterker nog, alle content is speelbaar zelfs als je geen lifetime of yearly subscription hebt, alleen kun je dat niet on-line racen.

Vrij recent heeft ISI aangekondigd dat ze wel met een nieuwe titel bezig zijn, maar dat dat "not rFactor 3" is. Daar kun je natuurlijk allerlei interpretaties aan geven (en ik ga er zeker niet over speculeren) maar de kans dat er volgend jaar een rFactor 3 uitkomt lijkt me gezien die uitspraak vrij klein.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

met de steam versie op komst willen ze iedereen naar lifetime hebben dus ik zou die nemen
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Dat geldt alleen voor mensen die nu een niet-Steamversie hebben. Het heeft te maken met het feit dat het overzetten van je jaarlijkse abonnement van een niet-Steam naar Steam niet gaat. Maar dat is dus geen enkel probleem voor mensen die rFactor 2 nu gaan aanschaffen, die kunnen gerust een jaarlijks abonnement nemen op Steam.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Marcel Offermans schreef:maar de kans dat er volgend jaar een rFactor 3 uitkomt lijkt me gezien die uitspraak vrij klein.
Dit doet mij weer herinneren aan het jarenlange wachten op rF2. Ik had speciaal een nieuwe game pc aangeschaft die intussen achterhaald was toen rF2 eindelijk uitkwam.
Gebruikersavatar
Marcel Offermans
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 dec 2015, 15:54
Racestuur: SimSteering FFS, GT3 wheel
Contact:

Ger Heuts schreef:Dit doet mij weer herinneren aan het jarenlange wachten op rF2. Ik had speciaal een nieuwe game pc aangeschaft die intussen achterhaald was toen rF2 eindelijk uitkwam.
Die periode kan ik mij ook nog goed herinneren. Op een gegeven moment werden er wat nieuwe features bekend gemaakt en begon de community volop te speculeren over systeemupgrades. Nu moet je nooit "alvast" nieuwe hardware kopen voor iets wat nog niet uit is heb ik geleerd, want dan is het inderdaad al weer achterhaald tegen de tijd dat het zo ver is, dus daar geef ik je helemaal gelijk in.

Dus om het anders te formuleren: "ik zou mijn adem niet inhouden tot rFactor 3 uitkomt" ;)
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”