Forcefeedback verdwijnt tijdens het rijden

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Hoi allemaal, mijn Vader en ik hebben het zeer naar ons zin bij SRVN, maar we hebben een zeer vervelend probleem met ons CSR Fanatec Forza stuurtje in Rf2. Het is namelijk zo dat tijdens het rijden soms compleet de FFB wegvalt :teards: ! (Alle andere race-spellen totaal geen last gehad)

De FFB reset-knop in Rf2 werkt hier niet, en het stuur opnieuw opstarten of een ander profiel laden heeft totaal geen effect. Ook al meerdere malen het Controller.Json bestand uit het spel verwijdert..geen succes :kopstooot: . Alleen als ik het spel compleet afsluit werkt het weer prima, maar voor hoelang is dan maar afwachten. Alles al geprobeerd, het is gewoon geen doen als dit tijdens de wedstrijd gebeurt, en het verpest gewoon meteen je race :( .

Zijn er meer mensen met dit zelfde probleem, of weet iemand misschien een oplossing :) ?

Bvd, Groeten :bierglas: ! Jer
Gebruikersavatar
Björn van Vulpen
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 jan 2020, 15:34
Racestuur: Thrustmaster T300RS
Locatie: Zwijndrecht

Even zoeken op google en ik kwam het volgende tegen, allicht helpt het jullie.

https://forum.studio-397.com/index.php? ... elp.59045/

of druk op alt+f, lijkt tijdens het rijden ook te werken.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Björn van Vulpen schreef: 14 jul 2020, 19:53 Even zoeken op google en ik kwam het volgende tegen, allicht helpt het jullie.

https://forum.studio-397.com/index.php? ... elp.59045/

of druk op alt+f, lijkt tijdens het rijden ook te werken.
Dank je Björn :) , ik ga het meteen uitproberen :D Hoop dat het werkt..ouwe troep ook..lol
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Hoi Björn, ik heb de oudere niet-windows 10 software geladen en tot zover geen problemen meer gehad!..de v144 is helaas alleen in 32bit versie, heb dus maar een nog oudere geprobeert..Hoop dat hiermee het probleem is opgelost. Hartelijk dank voor de tip! Grtn!
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”