Shaders

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Ik kwam deze video tegen bij het "inlezen" in rFactor 2:

https://youtu.be/1R1E6ENHSH4

Heeft iemand ervaring hiermee en is het een verbetering? Zijn er betere oplossingen? Of moet ik het gewoon laten gaan en me concentreren op de standaard-settings?
Proberen kan altijd, maar weet niet of ik het makkelijk kan terugdraaien. En met alle verbeteringen die nu worden doorgevoerd in de updates weet ik ook niet of het uiteindelijk tegen me gaat werken...
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Gewoon lekker rijden joh :thumbs_happy:
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Nou, dat is duidelijk. Zo te zien verder geen enthousiaste reacties om wel iets met die shaders te doen.... :lol:
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Heb ik ook ooit mee zitten pielen, maar rFactor 2 heeft zelf de laatste tijd veel aanpassingen gedaan aan belichting, materials, shaders etc. Dus ik zou het lekker bij de standaard rF2 instellingen houden. Daarnaast kost het altijd extra FPS om dit soort plugins te laten draaien. Uiteindelijk is het visuele aspect bij simracen van ondergeschikt belang.
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

René Hoogterp schreef: 27 mei 2020, 17:54Uiteindelijk is het visuele aspect bij simracen van ondergeschikt belang.
Met dat laatste ben ik het zeker eens, maar als je gratis-ende-voor-niets wat mooier uiterlijk vertoon kan toevoegen hoef je het niet per sé te laten. Al heb ik eigenlijk al mijn energie en aandacht nodig om wat consistente en snelle(re) rondjes af te leggen.

Ik laat het lekker voor wat het is en ga lekker rondtuffen op het asfalt :D
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”