2 beginnersvragen

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Steven Kraal
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 mei 2020, 15:35

1. Waar kan ik rondetijden vergelijken? Is daar een mod voor, want in het programma zelf zit helemaal niets....vind dat toch vreemd, want racen is toch vooral competitie :-) Heb net paar races gedaan op nieuwe Zandvoort, wat cool is dat! In de clio cup auto en in de BTCC 2017 auto. Wat is het toch een mooie baan...maar geen idee dus of ik beetje fatsoenlijke rondjes rij...

2. Hoe werkt de multiplayer? Ik zie wel een aantal open servers, maar geen idee of je daar zomaar bij kunt gaan racen...en ik zag dat er 1 testserver van de SRVN is. Zijn er alleen op vaste tijden races, want ik zag maar iets van 100 a 200 mensen totaal (wereldwijd) online...
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Steven,
Naar mijn weten is er in rfactor niet echt zo iets beschikbaar.
Rondetijden hangen namelijk van heel veel factoren af. En zijn dus vrij lastig vergelijken.
Daar mee komen we gelijk op punt 2.

Als we seizoen draaien staat er voor alle klasse een oefenserver online. Daar kan je 24/7 terecht om je oefen rondjes te rijden.
Het seizoen is momenteel afgelopen. In de zomerperiode organiseert SRVN meestal wat mooie events en af en toe wat random races. Daar komen dan servers voor online.

Wellicht is het een idee om wat random server online te gooien om wat op te rijden. Even contact op nemen met bestuur of serverbeheer die kunnen je vast verder helpen
Steven Kraal
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 mei 2020, 15:35

René de Ruijter schreef: 22 mei 2020, 23:06 Steven,
Naar mijn weten is er in rfactor niet echt zo iets beschikbaar.
Rondetijden hangen namelijk van heel veel factoren af. En zijn dus vrij lastig vergelijken.
Daar mee komen we gelijk op punt 2.

Als we seizoen draaien staat er voor alle klasse een oefenserver online. Daar kan je 24/7 terecht om je oefen rondjes te rijden.
Het seizoen is momenteel afgelopen. In de zomerperiode organiseert SRVN meestal wat mooie events en af en toe wat random races. Daar komen dan servers voor online.

Wellicht is het een idee om wat random server online te gooien om wat op te rijden. Even contact op nemen met bestuur of serverbeheer die kunnen je vast verder helpen
Ha Rene, dank voor je response....snap je punt met rondetijden wel hoor....enige richtpunt dat ik nu heb ik tijdens een single player race om te zien wat de AI doet op 100%...

ik hou de berichten hier in de gaten voor wat betreft events...lijkt me erg leuk iig!
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Je kan de tijden uit de kwalificatie van afgelopen seizoen bekijken door op de homepage via 'Klassementen' een kampioenschap te kiezen, rechtsboven op 'Races' te klikken en vervolgens op 'Q snelste ronde'. Zo heb je nog iets van vergelijkingsmateriaal. Idem voor de races.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”