Foutmelding bij GT3 pack

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Afbeelding

Bij het vorige Endurance/GT-pack had ik dezelfde melding. Ik was ook niet de enige met deze foutmelding. Is het mogelijk een oplossing hiervoor op te nemen bij Vraag en antwoord of eventueel als antwoord in dit topic?
Ik heb weinig zin wéér compleet rF2 te verwijderen en alles opnieuw te installeren. Ik hoop dat een andere oplossing mogelijk is.
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Ik denk hetzelfde doen als je toen ook deed met de endurance? Unsubscriben van de mod in steam en daarna weer subscriben, dan moet hij het volgens mij weer doen Ger!
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

"Toen" resulteerde erin dat ik rF2 helemaal opnieuw heb moeten installeren. Als je met een paar zinnen kunt weergeven hoe ik daar ook alweer kom, dan ga ik het proberen.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Inventaris op steam. Laatste of 1 na laatste pull down menu bovenaan

#18
Team owner @ Castrol Racing Team

Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Ik heb een heel irritant ander probleem en dat is dat iedere keer as ik een server join en dan op race druk om de pits uit te gaan rfactor eruit klapt.

Maakt niet uit welke server heb het bij alle servers best vervelend.


Gr Onno
Gebruikersavatar
Pieter Brandsma
Berichten: 303
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:40
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Dokkum

Had ik ook Onno. Clean installatie en klaar.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Onno Nieuwenburg schreef:Ik heb een heel irritant ander probleem en dat is dat iedere keer as ik een server join en dan op race druk om de pits uit te gaan rfactor eruit klapt.

Maakt niet uit welke server heb het bij alle servers best vervelend.


Gr Onno
Kijk hier eens, is een algemeen probleem bij de laatste spelupdate voor meerderen.

https://forum.studio-397.com/index.php? ... ild.61857/

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Bij mij is het eenmalig op het moment dat ik in de server ga als ik vervolgens opnieuw join heb ik geen last meer.
En is bij mij ook alleen maar de GT3 mod de oude auto's heb ik nergens last van.

Gr Onno
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Ger Heuts schreef: 25 dec 2018, 12:29 Afbeelding

Bij het vorige Endurance/GT-pack had ik dezelfde melding. Ik was ook niet de enige met deze foutmelding. Is het mogelijk een oplossing hiervoor op te nemen bij Vraag en antwoord of eventueel als antwoord in dit topic?
Ik heb weinig zin wéér compleet rF2 te verwijderen en alles opnieuw te installeren. Ik hoop dat een andere oplossing mogelijk is.
Ger,

Alle betaalde content bestaat uit 2 bestanden. Het hoofdbestand en een update daarop.
Op de server wordt alleen de update gekozen omdat hier de skins inzitten.
De melding die jij nu krijgt is dat de update pas geïnstalleerd kan worden als het hoofdbestand is geïnstalleerd.

Ga eerst eens naar de RFactor Launcher en klik op de opengeklapte door (2e icoon)
Controleer of je daar bij de "Vehicle" de Audi_R8LMS_GT32018 version 1.00 en 1.01 hebt staan.
Als ze er staan, controleer dan even of er aan het einde van de regel een V staat onder installed
Als ze wel in de lijst staan maar zonder vinkje, selecteer dan eerst 1.00 en klik op install, daarna pas 1.01.
Staan ze niet in de lijst, sluit dan rFactor af en ga naar Steam

In steam zie je bovenaan je naam staan en als je daar op klikt zie je onderaan het pulldown menu "Inventaris" staan.
Klik daar dan op.
In je inventarislijst klik je 1x op de audi.
Aan de rechterkant zie je de audi verschijnen. Klik aan de rechterkant op Workshop-item weergeven.
In het verschenen scherm zie je een grote groene knop waarin "Geaboneerd" staat met een vinkje er voor.
Klik 1x op de knop en het vinkje is weg.
Start rFactor Launcher opnieuw op en wacht tot de synchronisatie met de workshop klaar is.
Sluit de launcher weer af.
Ga terug naar Steam ik klik op abonneren,
Het vinkje staat nu weer aan en start dan opnieuw de Launcher op.
Er zal weer een synchronisatie plaatsvinden waarbij de Audi geïnstalleerd zak worden.
Controleer dit door weer op de open doos te klikken en te kijken of de Audi er nu wel bij staat.
Dit trucje kun je natuurlijk ook doen voor een andere auto als je hetzelfde probleem daarmee hebt.

Suc6

Martijn
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”