Inschrijvingen GT3

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Ik wil toch nog even reageren op de GT 3 inschrijvingen.
Ik heb gezien dat er 73 inschrijvingen zijn maar er mogen maar 34 meedoen.
Geen 2e server willen jullie werkelijk 39 man duperen door geen 2e server neer te zetten?

Ik werk in onregelmatige diensten moet verlof nemen op de wedstrijd dagen dat geeft niet maar dan wil ik rijden ook.
De snelle jongens denken : Wat maakt mij dat uit ik doe toch mee

Maar toch moeten 39 man afvallen en laten we niet vergeten de trainings uren die er in gaan zitten! Allemaal voor niets?

MAW bestuur heroverweeg aub de 2e server.

Wat mij betreft gooien jullie de Clio maar in het NK ipv de GT
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Waar maak jij uit op dat er geen 2e server zal zijn?
Gebruikersavatar
André Jager
Berichten: 407
Lid geworden op: 31 jan 2016, 10:39
Racestuur: Fanatec Clubsport v2.5
Locatie: Delfzijl (Groningen)
Contact:

Het NK zal in de basis op 1 server gereden worden, met een maximum van 35 rijders. Er kunnen meerdere mensen zich inschrijven, maar, vergelijkbaar met het NK Clio van dit seizoen, gaan de overige rijders, als zij willen, naar server 2. De kwalificatie wordt derhalve wederom een belangrijke sessie. Server 2 behaalt geen punten, het blijft immers een NK.



Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Wat André zegt, zoals ook valt te lezen in de bestuursnotulen van December.

https://forum.srvn.nl/viewtopic.php?t=2669
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Lars Koldeweij schreef: 22 jan 2018, 22:44 Wat André zegt, zoals ook valt te lezen in de bestuursnotulen van December.

https://forum.srvn.nl/viewtopic.php?t=2669
Mmm ik meende toch echt gehoord te hebben dat een 2e server niet gewenst was.

Quote van De Jong:
Het punt is juist dat we geen tweede server willen hebben. 1 van de dingen die tijdens dit Clio seizoen naar voren is gekomen is dat dit niet goed werkt en voor de nodige problemen zorgt. Vandaar dus ook deze opties. Ik weet niet waar ineens het Indycar idee vandaan komt, maar dat gaat sowieso niet gebeuren. Het besluit om het GT kampioenschap te gebruiken als NK is al genomen, echter zijn we benieuwd naar wat jullie voorkeur heeft. Er zijn ook goede punten naar voren gekomen over het eventuele format en daar zullen we zeker naar kijken. Maar er gaat niet op twee servers geracet worden en er gaat ook geen ander kampioenschap komen voor het NK.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Ja, zo stond dat in de notulen van november :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Lennart Lippens schreef: 22 jan 2018, 22:57 Ja, zo stond dat in de notulen van november :

zie edit text hierboven
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Er komt een 2e server, voor de q en voor degene die de top 35 niet halen.

Deze server zal ook gewoon starten in dezelfde race modus als server 1, met dezelfde q uitslag, mits diegene blijven.

Server 2 is een soort van trainingsserver op dat moment, je behaalt geen punten voor het Nk maar daarintegen kan je nu wel met elkaar strijden en jezelf en anderen beter maken.
Dit is altijd beter dan lekker saai in je eentje rondjes draaien op bijv Portugal International of Estoril .

Dus zit je in de 36+ hoek na de q, blijf gewoon en ga racen, slechter kan je er niet van worden.

Wie weet haal je de race erop wel de top 35, dan heb je in ieder geval al race kms gemaakt.

Castrol Racing Team

Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”