nieuwe Flat 6 mod versie 4 dx11

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

http://www.racedepartment.com/threads/e ... ed.146029/

( wat mij betreft de Clio er uit en deze erin )
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

En wat wordt dan de fwd klasse?

:simracer1: :driving:
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Albert van Mourik schreef: 15 jan 2018, 18:23 En wat wordt dan de fwd klasse?

:simracer1: :driving:
Tja daar heb je gelijk in maar ik denk dat halverwege het seizoen weinig kliko rijders over zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Het zou niet netjes zijn om nu ineens het roer om te gooien voor een seizoen dat binnenkort begint.

Dat gezegd hebbende: er staat nergens geschreven dat we een FWD-klasse moeten hebben. Ik zie ook niet echt een reden waarom dat zo zou moeten zijn.

SRVN begon ook met een doelstelling dat er een topklasse formule 1-achtig kampioenschap zou zijn als koningsklasse, maar liet dat na een paar seizoenen varen, omdat het niet het gewenste succes opleverde.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Dat geeft niks, alle klassen worden minder, geen 1 is vol gebleven tot het einde.

Jij weet ook wel Yoeri, dat het bestuur eigenlijk altijd wel een fwd klasse erbij wilde hebben, waarom zou het allemaal rwd moeten zijn?

Er zijn ook mensen die een fwd ook leuk vinden
Castrol Racing Team


Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Ik heb een aantal jaar in het bestuur gezeten en kan me niet heugen dat we ooit een uitgesproken voorkeur voor FWD hadden. Destijds begonnen we met de WTCC mod in rF1 (mixed rwd/fwd) en in RACE07 (ook mix), gingen door met de Clio's en later Civics in rF2. Daarna kwam er een BTCC mod uit (weer mixed), waar de enige RWD werd geschrapt, omdat die te snel was, niet omdat de aandrijving iemand in het oog stak.

Om precies te zijn, ik zie niet in waarom het type aandrijving zo doorslaggevend moet zijn in de kampioenschapssamenstelling. Er zijn tal van auto's beschikbaar met sterk uiteenlopende rij-eigenschappen, van toerwagens, tot GT's, van silhouettes tot open-wheelers, die allemaal het soort diversiteit brengen dat SRVN er een voor-ieder-wat-wils-aanbod van kan maken.

Hoeveel mensen zijn er eigenlijk die zeggen: "Het maakt me niet uit wat we rijden, als het maar voorwielaangedreven is!"

Niet dat het veel zal uitmaken voor de Flat6. Die ligt waarschijnlijk iets teveel in de lijn van het NK GT3, maar toch...
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Het is toch wel grappig om te lezen hoe snel mensen dingen zijn vergeten. De Porsche Cup is namelijk vervangen door de Radical, niet de Clio. Daarnaast is de Porsche vervangen omdat het deelnemers aantal flink terugliep en in het laatste seizoen de 20 deelnemers niet eens werd aangetikt. Wat maakt het dan uit dat de mod een update heeft gehad?
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”