GT3-Pack online server

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Ik heb het GT3 pack gekocht en die wil niet installeren in onze nieuwe server.
Melding " Mercedes_AMG_GT3_2017 v1,11 requires unknown basemod to be installed "
Nu is google onze vriend en heb ik gezocht en moest ik mij in Steam onder " beeld-inventaris " mij per auto uitschrijven.
Daarna na opnieuw Rfactor starten maar helaas het zelfde probleem nadat de content opnieuw gedownload was.
Tevens heb ik Steam de integriteit van het spel laten controleren ook goed.
Ook gekeken in Packages daar staat alle auto's van het GT# pack in alleen dubbel bv versie 1.22 en 1.23
Zo ook bij de Mercedes 3 keer V1.11 V1.16 V1.17 waarbij alleen Versie 1.11 niet geïnstalleerd is en bij deze versie V1.11
klaagt het spel online over " requires unknown basemod "
Deze Vehicle verwijderd maar bij het joinen van de server gaat hij hem weer downloaden en krijg je de fout melding.
Handmatig V1.11 in Packages installeren geeft de zelfde foutmelding als wanneer je de server joint

Het vreemde is in singleplayer doet alles het perfect.
Wat is nu die onbekende basemod?? is dat een download vanuit SRVN?

Gr. Berry
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Ja dat had Arjan ook. Je hebt sowieso altijd 2 versies nodig, de een met de auto en de ander met de liveries (1.10 en 1.11 of 1.16 en 1.17). Wat er denk ik fout gaat dat de nieuwste versie van de Merc 1.16/17 is (die automatisch door steam wordt geïnstalleerd) terwijl SRVN nog de 1.10/11 versie heeft. Als jij die versie nooit hebt geïnstalleerd dan krijg je een mismatch tussen de twee. Oplossing is dan dat SRVN de nieuwe versie in de vmod gooit en gaan met die banaan.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Ok ik kan er in!
Maar nu kwam ik uit een publik server waar files gedownload werd en die werkte meteen.
daarna in de SRVN server en die werkte in een keer ook.
Nu weet ik niet of het nu van de downloads van de publik server kwam of dat serverbeheer de versie veranderd heeft.
Kevin zei dat er een andere naam op de server stond dat ie geupdate was maar hij doet het weer in ieder geval :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”