Locatie DDS bestand

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Ad Dumont
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2017, 12:19
Racestuur: Fanatec CSW

Ik ben bezig met mijn eerste skin in RF2 en heb inmiddels een eerste resultaat in de vorm van een DDS-bestand. Om te bekijken of het door de beugel kan, wil ik de wagen in game zien. Het is me echter niet duidelijk waar ik het betreffende DDS-bestand moet plaatsen in RF2. Moet dit via de MAS Utility worden toegevoegd aan in dit geval de map Vehicles van de URD mod voor de GT? Ik hoor het graag :)
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Hoi Ad. Gebruik de zoek functie even van de SRVN website dan ga je het wel vinden. Als ik me niet vergis kan het paint topic je een hoop duidelijk maken en anders zal er vast wel ergens op de site een topic over bestaan.
Ad Dumont
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2017, 12:19
Racestuur: Fanatec CSW

Kai Karreman schreef: 11 aug 2017, 20:23 Hoi Ad. Gebruik de zoek functie even van de SRVN website dan ga je het wel vinden. Als ik me niet vergis kan het paint topic je een hoop duidelijk maken en anders zal er vast wel ergens op de site een topic over bestaan.
Hoi Kai, zowel de zoekfunctie als Google al gebruikt. Vooralsnog niet het resultaat dat ik zoek. Heeft misschien te maken met de aard van de URD mod?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Kijk hier bij vraag en antwoord (algemeen kanaal niet rfactor2), daar staat bij de stickies het topic painten voor dummies.

Daar zou in principe alles in moeten staan.

Mocht je er nog niet uitkomen laat even weten, is niet zo heel moeilijk.

1 tip voor iedereen die dit leest en nieuw is: VERGEET MAS FILES.

Niet aankomen of überhaupt aan denken

Castrol Racing Team

Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”