Rfactor2 updaten

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remco van Elst
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 aug 2013, 19:43
Racestuur: Thrustmaster TS PC
Locatie: Veenendaal

Hellup. het lukt me niet om de nieuwe update van rfactor2 te installeren build 1098

Krijg deze foutmelding

Adding file from compressed source: D:\rfactor2\Installed\Vehicles\CorvettePC\1.0\CorvettePC.mas was successful
Removal of file: D:\rfactor2\Installed\Vehicles\CorvettePC\1.0\C6RGT2.mas before updating was successful
Adding file from compressed source: D:\rfactor2\Installed\Vehicles\CorvettePC\1.0\C6RGT2.mas was successful
Adding file from compressed source: D:\rfactor2\Installed\Vehicles\CorvettePCLights\1.0\CorvettePCLights_Car.mas was NOT successful
Update procedure has detected and error and stopped

Al een paar keer opnieuw geprobeerd.
Iemand een idee wat ik kan doen? :)

Remco
Gebruikersavatar
Pieter Brandsma
Berichten: 303
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:40
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Dokkum

Moest dat al niet via Steam?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Yup ik denk very wel.

1098 was denk ik de laatste non steam update. Zou eigenlijk 1084 al zijn maar blijkbaar iets doorgetrokken. Komend seizoen dus alleen te racen via een steam rfactor.

Info erover staat op de homepage: http://www.srvn.nl/nieuws/1171/36

Castrol Racing Team.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Remco van Elst schreef:Hellup. het lukt me niet om de nieuwe update van rfactor2 te installeren build 1098

Krijg deze foutmelding

Adding file from compressed source: D:\rfactor2\Installed\Vehicles\CorvettePC\1.0\CorvettePC.mas was successful
Removal of file: D:\rfactor2\Installed\Vehicles\CorvettePC\1.0\C6RGT2.mas before updating was successful
Adding file from compressed source: D:\rfactor2\Installed\Vehicles\CorvettePC\1.0\C6RGT2.mas was successful
Adding file from compressed source: D:\rfactor2\Installed\Vehicles\CorvettePCLights\1.0\CorvettePCLights_Car.mas was NOT successful
Update procedure has detected and error and stopped

Al een paar keer opnieuw geprobeerd.
Iemand een idee wat ik kan doen? :)

Remco
Remco,

Heb je de rFactor 2 Lite Installer al een keertje opnieuw gedownload?
Kan zijn dat jouw bestand niet helemaal lekker is.
Controleer ook eens of de map D:\rfactor2\Installed\Vehicles\CorvettePCLights\1.0\ wel bestaat en of daar bestanden in staan.
Als daar het bestand CorvettePCLights_Car.mas in staat, hernoem deze eens en probeer de installatie dan opnieuw.

Suc6

Martijn
Gebruikersavatar
Remco van Elst
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 aug 2013, 19:43
Racestuur: Thrustmaster TS PC
Locatie: Veenendaal

Dat het nu via Steam gaat had ik even gemist.

Wel gelukt nu bedankt voor de reacties. :driving:
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Het updaten naar 1098 zou nog wel goed moeten gaan. Het hangt er vanaf of je destijds een liftetime licentie hebt gekocht of voor een jaarlijkse verlenging ging. Als je jaarlijks verlengt moet je nu over naar steam, als je een lifetime licentie hebt kun je nu nog updaten naar 1098.
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Ik betaal per jaar maar ik draai gewoon zonder steam de laatste update zonder problemen
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Ja dat is ook geen probleem, totdat je weer moet betalen want dan werkt het niet meer en moet je over naar steam.
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”