Naleven reglement

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Gesloten
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Bijzonder Raceraceglement (BRR)
Teams
Hoewel er geen teamkampioenschap is, schrijven coureurs zich in met een team. Elk team heeft de maximale grootte van vier (4) coureurs en gebruikt één type motor (Chevrolet of Honda) gedurende het gehele seizoen. Teams bestaan uit maximaal 4 rijders.


Hoe gaat dit gecontroleerd worden per race?
Ik heb geconstateerd dat 1 team met beide motoren heeft gereden.

Groet,

Dave.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Protest indienen. Daar is die optie ook voor
Gebruikersavatar
Gerben Kelly
Berichten: 377
Lid geworden op: 04 mei 2013, 14:09
Racestuur: Fanatec Clubsport V2 wheelbase

Mensen die niet deelnemen mogen geen protest indienen, Dave staat niet ingeschreven bij de Indycars.

Maargoed, naam en rugnummer? Nu ben ik wel benieuwd ook!
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Tja, aangezien ik niet ingeschreven sta, gaat ik persoonlijk geen namen of nr's geven. Heb gehoord van 2 verkeerd gemonteerde motoren.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Albert van Mourik schreef:Protest indienen. Daar is die optie ook voor
Dit lijkt me geen kwestie voor individuele deelnemers om protesten aan te tekenen, maar een taak van de RC om hierop te letten.
Een van de namen en rugnummers schijnt ene hoogbejaarde G Heuts uit Landgraaf te zijn, rijdende met rugnummer 67. Maar in zijn onschuld dacht hij ooit een Honda geladen te hebben. Hij heeft wel een setup gekregen die voor een Chevrolet bestemd was, maar zorgt een setup er al voor dat je opeens met een andere wagen rijdt? Voor de rest weet genoemd persoon überhaupt niet hoe je nu kunt zien of je Honda of Chevy rijdt, en nog belangrijker, hoe je dat aan kunt passen.
Een andere naam schijnt in een gerenommeerd team te rijden, maar omdat de zwarte zonnebril dragende advocaten van dat team weten waar mijn jongste dochter naar school gaat, verstrek ik verder geen informatie hierover.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Het is een overtreding van het reglement, dus mag er in mijn ogen een protest aangetekend worden, hetzij door een andere rijder of team eigenaar.

Ik denk dat je dat bij tuning kan kiezen, waar je ook je aërodynamische pakket kan kiezen.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Hey Ger, wie weet komen die Zweedse advocaten jouw jongste dochter wel halen om die te koppelen aan het jongste SRVN lid
Tijmen Berends
Berichten: 211
Lid geworden op: 27 dec 2014, 18:34
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Duiven

Martijn Huisers schreef:Hey Ger, wie weet komen die Zweedse advocaten jouw jongste dochter wel halen om die te koppelen aan het jongste SRVN lid
Achjee kan je het niet hebben dat ik voor je gefinished ben
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Over dit soort zaken kunnen protesten worden aangetekend. Dat is inmiddels ook al gebeurd.

Laten we er geen heisa over gaan maken. Er wordt naar gekeken.
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Beste Yoeri,

Ik denk niet dat dit protest waardig is. Zoals we allemaal weten dienen de regels nageleefd te worden. Bij dit geval lijkt het mij dat de organisatie een controle middel moet hebben om het wedstrijd verloopt te controleren.

Om alles maar aan een protest te hangen en de ogen te sluiten totdat iemand een melding maakt komt mij niet erg professioneel over en eigenlijk wel een beetje boel laks. Als dit een voorbeeld is voor de rest van het seizoen gooi dan lekker het race reglement over de schutting en laten we er lekker een zooitje van maken.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Protest = mogelijke sanctie = volgende keer zal men wel beter opletten

Lijkt me. Is dat de ogen sluiten of laks?
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Tijmen Berends schreef:
Martijn Huisers schreef:Hey Ger, wie weet komen die Zweedse advocaten jouw jongste dochter wel halen om die te koppelen aan het jongste SRVN lid
Achjee kan je het niet hebben dat ik voor je gefinished ben
Natuurlijk kan ik dat wel hebben. Jij was sneller en dat zal niet aan de motor gelegen hebben.
Ik heb een super race gehad en ben heel blij met de 7e plek algemeen en de 1e plek in de HID cup.
Tijmen Berends
Berichten: 211
Lid geworden op: 27 dec 2014, 18:34
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Duiven

Martijn Huisers schreef:
Tijmen Berends schreef:
Martijn Huisers schreef:Hey Ger, wie weet komen die Zweedse advocaten jouw jongste dochter wel halen om die te koppelen aan het jongste SRVN lid
Achjee kan je het niet hebben dat ik voor je gefinished ben
Natuurlijk kan ik dat wel hebben. Jij was sneller en dat zal niet aan de motor gelegen hebben.
Ik heb een super race gehad en ben heel blij met de 7e plek algemeen en de 1e plek in de HID cup.
Mooi voor je :thumbs_up: voor jou hoor. Nu we dit gehad hebben beeindig ik ook deze discussie.
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Lars Koldeweij schreef:Protest = mogelijke sanctie = volgende keer zal men wel beter opletten

Lijkt me. Is dat de ogen sluiten of laks?

Ja tuurlijk is dat laks als we achterover leunen en wachten totdat iemand een protest indient over een wedstrijd verloop die de organisatie moet nalopen na een wedstrijd.

Je kan natuurlijk gaan roepen moeten wij dat allemaal doen, ja daarom ben je in een organisatie gaan zitten.
Verder als ik de insteek bekijk met een aantal jaren geleden hebben we niet stil gestaan maar zijn we een aantal passen achteruit gegaan wat betreft het oppakken van punten die worden aangegeven door de leden die volgens mij in een vereniging toch ook een bepalende factor zijn.

Tevens zou ik best mijn gedachten willen wisselen over een aantal zaken. Hiermee hoop ik niet weer via de app of facebook stront over mij heen te krijgen van bepaalde lieden omdat ik mijn mening geef.

Laat het duidelijk zijn ik wil lekker mijn races rijden maar dan wel volgens de gestelde regels zodat we daar geen discussies hoefen te houden.

Groet,

Dave.
Daan de Ruijter
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2014, 01:43
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Rosmalen

Yoeri Gijsen schreef:Over dit soort zaken kunnen protesten worden aangetekend. Dat is inmiddels ook al gebeurd.

Laten we er geen heisa over gaan maken. Er wordt naar gekeken.
Ik denk dat Yoeri hier kort en krachtig is. Case dismissed. Iedereen naar bed. :byebye:
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

Mooi Ik pak de Ferrari op bathurst Zal de volgende keer beter opletten
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Waarom moeten dit soort dingen publiekelijk op het forum? Je kunt gewoon een pm sturen naar iemand van de organisatie als dit je opvalt. Is het laks omdat een lid dit moet melden? Nee natuurlijk niet. Er is geen live stewarding, dus komen dit soort dingen altijd achteraf. En dan wordt er iets aan gedaan. Je geeft het zelf al aan, je wilt geen bak stront over je heen omdat je een mening geeft. Ben ik het helemaal mee eens, echter is de toon in je bericht wel dusdanig dat het reacties uitlokt. Het is een hobby, laten we het niet groter maken dan dat het is.
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Helaas, tussen de regels doorlezen, vooruitgang, meedenken en vooral scherphouden staat niet voorop.
En inderdaad het is maar een spelletje!

Aangezien ik de post geopend heb mag hij van mij op slot.
Gesloten

Terug naar “rFactor 2”