silverstone doet het niet [RF2]

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Tijmen Berends
Berichten: 211
Lid geworden op: 27 dec 2014, 18:34
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Duiven

hallo kan iemand me helpen de silverstone track werkt niet bij mij
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Hallo Tijmen,
Graag wat meer info.
Zo kan ik geen oplossing aanbieden,maar het betreft welke versie en gebruik je de modmanager?
Tijmen Berends
Berichten: 211
Lid geworden op: 27 dec 2014, 18:34
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Duiven

ja ik gebruik mod manager maar als ik de mod install staat er unable to verify file terwijl ik hem al een paar keer opnieuw heb gedownload
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

ISI is bezig om over te gaan naar een andere hoster voor hun website e.d. Probeer even een andere bron te vinden, google de bestandsnaam bijvoorbeeld.
Tijmen Berends
Berichten: 211
Lid geworden op: 27 dec 2014, 18:34
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Duiven

heb ik al gedaan krijg nog steeds dezelfde melding heel raar maar nu doet silverstone het wel alleen tiger moth niet
Gebruikersavatar
Patrick Smid
Berichten: 352
Lid geworden op: 07 aug 2013, 00:06
Locatie: Hoogezand

Ik had hetzelfde probleem Tijmen, kon Silverstone niet installeren. Kreeg foutmeldingen in de modmanager nadat ik de nieuwe civic mod wou installeren.
Volgens mij had dit te maken met dat je al een Civic mod en een (oudere) versie van Silverstone standaard bij Rfactor 2 krijgt, mits je niet de light versie hebt van RF2 hebt. Toen ik Silverstone wel geinstallleerd kreeg was de Nordschleife opeens niet geinstalleerd. (zelfde als bij jou opeens Tiger Moth dan niet wil)

Heb het opgelost door alle mods/circuits te de-installeren en de packages te verwijderen.
Daarna de nieuwe packages gedownload uit het civic topic. Hoop dat het bij jou ook werkt.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Dat zou kunnen verklaren waarom het bij mij gelijk werkte, heb een volledig nieuwe instal moeten doen :)
Tijmen Berends
Berichten: 211
Lid geworden op: 27 dec 2014, 18:34
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Duiven

thx
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”