servers

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike van Aalst
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2014, 16:39
Racestuur: Driving Force GT

Ik ben net nieuw met rfactor 2 en deze site maar nu wil ik bijvoorbeeld indy gp rijden op de server van deze site maar daar is een wachtwoord voor nodig. hoe zorg ik ervoor dat ik mee kan doen, moet ik me ergens inschrijven?
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Hallo Mike,

Ik denk dat DIT is wat je zoekt. Je mag voordat je definitief lid wordt een maandje proefdraaien. Je kunt contact opnemen met Jan Wim Ensing voor een wachtwoord.
Gebruikersavatar
Mike van Aalst
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2014, 16:39
Racestuur: Driving Force GT

ja dankjewel, ik wist alleen niet dat dit een betaalde site was om te racen, ik ben dus nog niet zeker of ik er dan nog mee door ga
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Kosten zijn niet veel hoor ;)
Nu een actie geloof ik. Half jaar (1 seizoen) voor 12.50.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

En het is niet gezegd dat de contributie in 2014 even hoog zal zijn als in 2013. Ivm de kosten voor een eigen server is de contributie in 2013 ongeveer verdubbeld. Ik durf geen voorspelling voor 2014 te geven, maar denk persoonlijk dat de contributie dan weer omlaag gaat. Om te kunnen racen heb je ook de nodige hardware nodig (pc en stuur) een ook software die betaald moet worden (Assetto Corsa of rFactor2). Die totale kosten zijn een stuk hoger dan wat je bij ons aan contributie betaalt.
Op de ALV zal de contributie voor 2014 worden vastgesteld. Als lid kun je daar dus zelf invloed op uitoefenen.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

De contributie heb je al betaald, Ger, dus ik denk dat je het over het vaststellen van 2015 hebt. Althans, dat is wat we zullen bespreken in de aankomende ALV.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

:oops: :oops:
Tja, de leeftijd, hè? (Ik zeg het maar zelf voordat Jan Wim het doet)
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”